Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 PPL 99 Zásilkovna 54

Marketingová komunikace v místě prodeje

Jazyk ČeštinaČeština
Kniha Pevná
Kniha Marketingová komunikace v místě prodeje Daniel Jesenský
Libristo kód: 18660675
Nakladatelství Grada, listopadu 2017
Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů, aktivně působících v praxi i akademické sféře,... Celý popis
Kniha není bohužel dostupná :(
Zadejte nám Váš e-mail a my se Vám ozveme až bude kniha opět dostupná.

Zákazníci také koupili


Podniková ekonomika Klíčové oblasti Petra Taušl Procházková / Brožovaná
common.buy 297
Finanční analýza Adriana Knápková / Brožovaná
common.buy 280
Zamrzlá evoluce Jaroslav Flegr / Brožovaná
common.buy 273
Módní kmeny Caroline Young / Pevná
common.buy 319
Základy piestových spaľovacích motorov Peter Petrák / Brožovaná
common.buy 263
Management kvality služeb v cestovním ruchu Ida Rašovská / Brožovaná
common.buy 84
Dynamické reklamy David Bauckmann / Brožovaná
common.buy 167

Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů, aktivně působících v praxi i akademické sféře, se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. A to na úrovni jednotlivých produktů a značek, sortimentních kategorií a celých prodejních prostředí. Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů z celého světa. Je proto vhodná jak pro odborníky z praxe, tak i akademickou veřejnost. Autoři se postupně věnují vymezení a funkcím in-store komunikace v kontextu komerčních komunikací, shrnují souvislosti s nadřazenými disciplínami shopper marketingu a category managementu a zabývají se nákupním chováním, rozhodováním a impulzivitou, jejichž pochopení stojí v pozadí tvorby a implementace komunikačních aktivit v místě prodeje. V knize jsou dále podrobně shrnuty atributy funkčnosti POP aplikací z pohledu jejich umisťování a multisenzorických vlastností. Na závěr jsou prezentovány strategie a metody výzkumu a moderní přístupny, trendy a technologie, které se v předmětných oblastech uplatňují.

Informace o knize

Plný název Marketingová komunikace v místě prodeje
Jazyk Čeština
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 2017
Počet stran 512
EAN 9788027102525
ISBN 978-80-271-0252-5
Libristo kód 18660675
Nakladatelství Grada
Váha 1170
Rozměry 175 x 250 x 30
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Mohlo by vás také zajímat


TOP
Jemné umenie mať veci v p**i Mark Manson / Brožovaná
common.buy 223
TOP
Líný učitel - Jak učit dobře a efektivně Robert Čapek / Brožovaná
common.buy 441
TOP
Hluboká práce Cal Newport / Brožovaná
common.buy 262
TOP
Ogilvy o reklamě v digitálním věku David Ogilvy / Pevná
common.buy 253
Čtyřhodinový pracovní týden Timothy Ferris / Pevná
common.buy 350
Angličtina nielen pre samoukov collegium / Brožovaná
common.buy 286
Začněte s proč Simon Sinek / Brožovaná
common.buy 284
Základy marketingu Miroslav Karlíček / Brožovaná
common.buy 305
Výprodej
Restart Jason Fried / Pevná
common.buy 240
Prodávat je lidské Daniel H. Pink / Brožovaná
common.buy 262
Parerga a paralipomena 2. svazek Arthur Schopenhauer / List
common.buy 296
Akvarijní ryby - fotografický atlas Stanislav Frank / Pevná
common.buy 335
Pohledy Jan Musil / List
common.buy 160

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet