Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 PPL 99 Zásilkovna 54

Metrics for IT Service Management

Jazyk NěmčinaNěmčina
Kniha Brožovaná
Kniha Metrics for IT Service Management Peter Brooks
Libristo kód: 02109917
Nakladatelství Van Haren Publishing BV, dubna 2006
This book considers the design and implementation of metrics in service organizations using industry... Celý popis
? points 180 b
1 798
Skladem u dodavatele Odesíláme za 14-18 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
Drive Daniel H. Pink / Brožovaná
common.buy 302
TOP
Afoot and Lighthearted Bonnie Smith Whitehouse / Diář
common.buy 347
Precipice Toby Ord / Brožovaná
common.buy 378
Jojolion Hirohiko Araki / Brožovaná
common.buy 180
Russian Lace Patterns Bridget M. Cook / Pevná
common.buy 840
Klingsors letzter Sommer Hermann Hesse / Brožovaná
common.buy 206
Art and Fiesta in Mexico City Cristina Alonso / Brožovaná
common.buy 494
Web Survey Methodology Mario Callegaro & Katja Lozar Manfreda / Brožovaná
common.buy 1 791
Battlefront II: Inferno Squad (Star Wars) Christie Golden / Audio CD
common.buy 462
Marine Geomorphology N Christian Smoot / Pevná
common.buy 935

This book considers the design and implementation of metrics in service organizations using industry standard frameworks. It uses the ITIL process structure and many principles from the ITIL and ISO20000 (BS15000) as a basis. It is a general guide to the use of metrics as a mechanism to control and steer IT service organizations.§A major reason for covering this topic is that many organizations have found it very difficult to use metrics properly. This book will deal with the causes of the difficulties to implementing metrics and will present workable solutions.§It provides a general guide to the design, implementation and use of metrics as a mechanism to control and steer IT service organizations. It also provides specific recommendations for applying metrics across the ITIL, ISO20000 (BS15000) and other processes, discussing the rationale of the recommendations. This enables an organization to implement the metrics as described directly as a first-pass solution that can be benchmarked against other organizations. But they can also be used as a starting point for customizing particular metrics.§Badly designed metrics can be actively harmful to an organization's proper functioning. Producing a set of metrics that avoids the pitfalls and delivers genuine value is not easy. This book will make that task much simpler and less error prone.§Languages available: English, Chinese and Russian

Informace o knize

Plný název Metrics for IT Service Management
Autor Peter Brooks
Jazyk Němčina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2006
Počet stran 202
EAN 9789077212691
ISBN 9077212698
Libristo kód 02109917
Nakladatelství Van Haren Publishing BV
Váha 475
Rozměry 170 x 239 x 11
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet