Často kladené dotazy

Na co se ptáte nejčastěji. Věci, co vás nejvíce pálí a odpovědi na ně.

Vybrali jsme otázky a témata, na která se nás nejčastěji ptáte. Pokud zde nenajdete odpověď na svou otázku, neváhejte kontaktovat naši zákaznickou podporu.

  • Jak uplatnit slevu za předchozí nákupy?
    Pro využití slevy je nezbytné být registrovaný na našem e-shopu. Přihlaste se na „Můj účet“ přihlašovacími údaji, pod kterými jste provedli předchozí nákupy. V účtu se Vám zobrazí výše slevy, na kterou máte nárok.
  • Co je změna dostupnosti titulu?

    V průběhu vyřizování Vaší objednávky se může změnit stav – dostupnost titulu. O této změně budete informování e-mailem. Možné důvody změny:

    • Dotisk – U titulu je plánován dotisk, ale nakladatel prozatím neurčil termín dotisku. Aktuálně sbírá informace o poptávce, aby věděl, v jakém množství dotisk udělat. Bohužel termín může být v řádech týdnů, měsíců nebo i let.
    • Dostupnost neznámá – Na dotaz – Kniha není momentálně k dispozici a termín expedice není znám. Důvodem může být i dotisk knihy.
    • Očekávaná novinka termín neznámý – Termín vydání není prozatím určen nakladatelem. Objednávka bude automaticky odeslána ihned po vydání.
    • Nedostupné – Vyřazeno z objednávky – Titul je vyprodaný a již nebude naskladněn, došlo tedy k vyřazení z objednávky.
    • Zajišťujeme – Knihu zajišťujeme od našeho dodavatele a zjišťujeme termín dodání.
  • Co když po dokončení objednávky objevím ještě něco, co chci objednat?
    Samozřejmě můžete objednávku doplnit, pokud ještě není zkompletována. Bez pomoci naší zákaznické podpory to ale nepůjde. Zavolejte nám a společně objednávku upravíme.
  • Mohu si koupit titul, u kterého je stav „Nedostupné“?
    Bohužel, pokud je u knihy uvedeno, že není dostupná, znamená to, že vydavatel knihy už nemá skladem žádné výtisky. Většinou je titul nedostupný v určitém časovém horizontu a ne vždy se jedná o trvalý stav. I přesto ale věříme, že si u nás vyberete adekvátní náhradu.
  • Je možné zajistit tituly, které se nenacházejí ve vaší nabídce?
    Určitě ano. Kontaktujte naši zákaznickou podporu, uděláme vše pro to, abychom Vám knihu co nejdříve zajistili.
  • Proč se v nabídce zobrazují i vyprodané knihy?
    Chceme být kvalitním a komplexním zdrojem informací z knižního světa, proto zobrazujeme i tituly, které v danou chvíli nemáme skladem. Pokud chcete vybírat pouze z naskladněných knih, nastavte si filtr „Jen dostupné“.
  • Pokud si objednám více knih a termín dodání se u nich bude lišit, dostanu knihy postupně, nebo najednou?
    Standardně posíláme celou objednávku najednou, až ve chvíli, kdy máme všechny tituly k dispozici. V případě, že chcete zboží zasílat postupně, kontaktujte nás přes zákaznickou podporu. Za každou jednotlivou zásilku však budeme nuceni účtovat poštovné.
  • Kdy se mi na můj účet přičte sleva za předchozí nákup?
    Sleva se přičte po úspěšném dokončení objednávky, tedy ve chvíli, kdy máte knihy doma a my peníze na účtu.
  • Proč se neuplatnila sleva pro držitele karet ISIC, ITIC, IYIC, ALIVE?
    Slevu lze uplatnit u všech titulů, které jsou označeny v části „Parametry knihy“ heslem „Na knihu sleva pro ISIC, ITIC držitele“. Slevu si můžete zkontrolovat po přidání zboží do košíku.
  • Jakým způsobem mohu vrátit zboží?
    Vrácení zboží a jeho podmínky naleznete zde.
  • Nepřišlo mi potvrzení objednávky na e-mail
    Potvrzení na e-mail odesíláme ihned po úspěšném přijetí objednávky. Jestliže potvrzení nedorazilo ani do 15 minut, zkontrolujte ve svém e-mailu také další složky jako Spam, Promo akce, Hromadné apod. V případě, že byste potvrzení nenašli, zavolejte na naši zákaznickou podporu.

Máte dotaz nebo problém?

Ozvěte se nám a my Vám se vším poradíme, zakládáme si na lidské komunikaci

571 999 090 (8.00—15.30)

info@libristo.cz

Všechny kontakty
  • Zboží můžete bez udání důvodů do 30 dnů vrátit.

  • Knihy vám rádi za malý poplatek dárkově zabalíme.

  • Výběr z milionů titulů vám jen tak někdo nenabídne.

  • Knihy zasíláme ve speciálních obalech z pevné lepenky.

  • Poskytujeme slevy pro studenty a učitele.

  • Vracející se zákazníci mají slevy a další benefity.

  • Zboží zasíláme ihned nebo nejrychleji jak je to možné.

  • Informujeme vás o každém kroku vyřizování objednávky.

  • Doručení zdarma pro objednávky nad 1 199 Kč.

  • Kteroukoli knihu z nabídky můžete darovat ještě dnes.

Očekávané knižní novinky

Co za novinky nás čeká v dohledné době?

Výběr knih podle zaměření

Chcete někoho potěšit dárkem nebo Vás zajímá určité zaměření?

Sleva
50 Kč

Získejte slevu 50 Kč na první nákup!
Neposíláme spam, ale jen skvělé nabídky a tipy...

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet