Váš nákupní košík
Celkem: 0 Kč
Přejít do košíkuVáš nákupní košík
Celkem: 0 Kč
Přejít do košíkuJako koncový spotřebitel máte právo nám zboží do 30 dnů od data prodeje vrátit, a to bez udání důvodu. Nicméně vždy oceníme, pokud nám důvod řeknete, protože díky zpětné vazbě zlepšíme služby našeho e-shopu. Pro dodržení lhůty je rozhodující, kdy nám je doručen dokument Odstoupení spotřebitele od kupní smlouvy. Právo na odstoupení přísluší pouze spotřebitelům. Zákazníci podnikatelé mají právo na odstoupení od kupní smlouvy, které jim umožňují příslušné právní předpisy. Zákazník podnikatel nemá právo odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu, toto právo přísluší pouze spotřebiteli.
Vyplnit dokument Odstoupení spotřebitele od kupní smlouvy (PDF, 63 kB). Vyplněný dokument nám můžete zaslat elektronicky, nebo jej přiložte k vracenému zboží.
Vracené zboží balte vždy do pevného obalu (skvěle zde poslouží třeba papírová krabice). Bohužel papírová a bublinková obálka se nám ze zkušenosti neosvědčila. Vrácené zboží nesmí být poškozené nebo jinak znehodnocené. Pokud vracíte audio nosiče (DVD, CD, MC, CD-ROM), nesmí na nich být porušen igelitový přebal.
Zabalené zboží nám pošlete na adresu: Libristo Media s.r.o., Zbrojovácká 1593, Vsetín, 755 01.
Balíček neposílejte na dobírku, nebyla by z naší strany převzata.
Reklamaci se snažíme vyřešit ihned poté, co obdržíme vyplněný reklamační protokol. Nejpozději bude reklamace vyřízena v zákonné lhůtě. S vyřízením oprávněné reklamace nejsou spojeny žádné poplatky.
Vyplnit Reklamační protokol (PDF, 90 kB). Vyplněný dokument nám můžete zaslat elektronicky, nebo jej přiložte k vracenému zboží.
Reklamované zboží balte vždy do pevného obalu (skvěle zde poslouží například papírová krabice). Bohužel papírová a bublinková obálka se nám ze zkušenosti neosvědčila. Vrácené zboží nesmí být poškozené nebo jinak znehodnocené. Pokud vracíte audio nosiče (DVD, CD, MC, CD-ROM), nesmí na nich být porušen igelitový přebal.
Zabalené zboží nám pošlete na adresu: Libristo Media s.r.o., Zbrojovácká 1593, Vsetín, 755 01.
V případě zjištění výrobní vady bude zboží opraveno, vyměněno kus za kus nebo Vám budou vráceny peníze. Peníze posíláme zpět na Váš bankovní účet. Vrácení peněz poštovní poukázkou není bohužel možné.
Buďte při přebírání zboží pečliví a zásilku si zkontrolujte. Pokud je poškozený obal, odmítněte převzetí. Když baliček rozbalíte doma a zjistíte poškození, přestože byl obal neporušený, ihned informujte dopravce.
Pro případnou další pomoc kontaktujte náš zákaznický servis. Rádi Vám pomůžeme.
Při odesílání objednávek se snažíme být maximálně pečliví a správnost obsahu každé zásilky ještě před odesláním důsledně kontrolujeme. I přesto se někdy stane, že Vám dorazí nekompletní nebo chybná objednávka. V takovém případě prosím kontaktujte zákaznickou podporu a společně vše vyřešíme v co nejkratším čase.
Co za novinky nás čeká v dohledné době?
Alice Oseman
Alice Oseman
Alice Oseman
Chcete někoho potěšit dárkem nebo Vás zajímá určité zaměření?