Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 PPL 99 Zásilkovna 54

Jazyk NěmčinaNěmčina
E-kniha Adobe ePub
, června 2018
Die coolen Turnschuhe, das trendige It-Piece, das neueste Smartphone: Uber 70% aller Kaufentscheidun... Celý popis
? points 163 b
1 631
Skladem Ihned ke stažení

Die coolen Turnschuhe, das trendige It-Piece, das neueste Smartphone: Uber 70% aller Kaufentscheidungen sind emotional begrundet. Begeisterte Kunden sind die wertvollste Ressource fur Unternehmen. Doch wie lassen sich Kundenbeziehungen emotional gestalten in einer Welt, in der sich Kunden und Verkaufer nicht mehr von Angesicht zu Angesicht begegnen?Das Buch erlutert, wie emotionales Marketing im digitalen Zeitalter gelingt. - Kundenbeziehungsmanagement- Produktmanagement- Customer Experience Management- Konsumentenverhalten- Digitales MarketingZu allen Feldern werden anschauliche Fallbeispiele und praxiserprobte Methoden prsentiert.

Informace o knize

Plný název Emotionalisierung im digitalen Marketing
Jazyk Němčina
Vazba E-kniha - Adobe ePub
Datum vydání 2018
EAN 9783791043142
Libristo kód 41153676
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet