Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 299 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 Zásilkovna 44 PPL 99

Exploring Markets

Jazyk AngličtinaAngličtina
E-kniha Adobe ePub
E-kniha Exploring Markets Stefan Kuhl
Libristo kód: 39850209
Nakladatelství Organizational Dialogue Press, září 2017
Organizations construct their environments themselves. From the bewildering, chaotic array of impres... Celý popis
? points 14 b
137
Skladem Ihned ke stažení

Organizations construct their environments themselves. From the bewildering, chaotic array of impressions, they take those bits of information that enable them to produce such a view of the environment one that makes it possible for them to operate in the environment with relative confidence. Thus, contrary to what traditional market research suggests, organizations do not respond objectively to existing environmental conditions, but invent, construct and create their realities themselves. The goal of exploring the environment or, more specifically, exploring markets is to influence this construction process through re-framing, de-generalization and hypothesis formation and thus to allow organizations to discover unusual things.

Informace o knize

Plný název Exploring Markets
Autor Stefan Kuhl
Jazyk Angličtina
Vazba E-kniha - Adobe ePub
Datum vydání 2017
Počet stran 60
EAN 9780999147955
Libristo kód 39850209
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet