Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 PPL 99 Zásilkovna 54

How to Measure Customer Satisfaction

Jazyk AngličtinaAngličtina
E-kniha Adobe ePub
E-kniha How to Measure Customer Satisfaction Nigel Hill
Libristo kód: 40069421
Nakladatelství Routledge, července 2017
Customer satisfaction and loyalty are key differentiators between the better and poorer performing b... Celý popis
? points 141 b
1 405
Skladem Ihned ke stažení

Customer satisfaction and loyalty are key differentiators between the better and poorer performing businesses in most markets. Satisfaction drives loyalty and loyalty drives business performance. This new edition of How to Measure Customer Satisfaction takes readers step-by-step through designing and implementing a CSM survey, highlighting blunders that are commonly made and explaining how to make sure that the measures produced are accurate and credible. It also covers ways of gaining understanding and ownership of the CSM programme throughout the organization and clarifies the business case for customer satisfaction. If you are committed to the future of your company, the ability to measure what your customers think of you is essential - and so is this book!

Informace o knize

Plný název How to Measure Customer Satisfaction
Jazyk Angličtina
Vazba E-kniha - Adobe ePub
Datum vydání 2017
Počet stran 160
EAN 9781351930048
Libristo kód 40069421
Nakladatelství Routledge
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet