Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 PPL 99 Zásilkovna 54

La publicite en Chine

Jazyk FrancouzštinaFrancouzština
E-kniha Adobe ePub
Nakladatelství De Gruyter Oldenbourg, března 2024
La publicite en Chine : naissance d'une industrie (1914-1956) propose une perspective novatrice sur... Celý popis
? points 263 b Nové Nové
2 625
Skladem Ihned ke stažení

La publicite en Chine : naissance d'une industrie (1914-1956) propose une perspective novatrice sur l'emergence de la societe de consommation chinoise a travers une analyse historique approfondie de l'industrie publicitaire dans la Chine pre-communiste. En s'appuyant sur des sources primaires jusqu'ici inexploitees (litterature professionnelle, journaux, photographies, archives municipales), ce livre retrace la formation et l'influence croissante des agences et des associations de publicitaires professionnels. Il montre que cette profession hybride et transnationale a joue un role essentiel dans l'introduction de nouveaux biens de consommation en Chine et dans la fabrique du mythe des quatre cents millions de consommateurs . Ce livre interessera des chercheurs et etudiants specialistes de l'histoire de la Chine moderne, des etudes urbaines et de la consommation, des medias et de la communication de masse, ainsi que des professionnels de la publicite et du marketing.

Informace o knize

Plný název La publicite en Chine
Jazyk Francouzština
Vazba E-kniha - Adobe ePub
Datum vydání 2024
Počet stran 254
EAN 9783111336749
Libristo kód 45939937
Nakladatelství De Gruyter Oldenbourg
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet