Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 PPL 99 Zásilkovna 54

Jazyk AngličtinaAngličtina
E-kniha Adobe ePub
E-kniha Neuromarketing in Action Patrick M Georges
Libristo kód: 39764507
Nakladatelství Kogan Page, prosince 2013
Neuromarketing in Action provides an in-depth review of how the brain functions and the ways in whic... Celý popis
? points 91 b
905
Skladem Ihned ke stažení

Neuromarketing in Action provides an in-depth review of how the brain functions and the ways in which it unconsciously influences consumer behaviour. It shows both the scientific frameworks and the practical applications of this increasingly popular marketing tool. Referencing many global brands such as Aston Martin, Hermes, Virgin, Facebook, Ralph Lauren and Fuji, the authors, whose background covers both neuroscience and marketing, showcase the latest thinking on brain function and intelligence, and on the subconscious influences on consumer behaviour. Neuromarketing in Action then examines the ways in which marketing efficiency can be improved through the satisfaction of the customer's senses, emotions, memory and conscience and looks at the impact on current marketing activities such as selling methods, sensory marketing and product modification, and on future strategies like value innovation, sensory brands, increased interaction with social networks and permission marketing.

Informace o knize

Plný název Neuromarketing in Action
Jazyk Angličtina
Vazba E-kniha - Adobe ePub
Datum vydání 2013
Počet stran 280
EAN 9780749469283
Libristo kód 39764507
Nakladatelství Kogan Page
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet