Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 PPL 99 Zásilkovna 54

Qualitative Marketing Research

Jazyk AngličtinaAngličtina
E-kniha Adobe ePub
Nakladatelství SAGE Publications Ltd, února 2001
As the importance of marketing to business grows, and as new concepts and applications of marketing... Celý popis
? points 173 b
1 731
Skladem Ihned ke stažení

As the importance of marketing to business grows, and as new concepts and applications of marketing emerge and evolve, so too does the need for up-to-date market intelligence. This book recognizes that the contribution which qualitative research can make to market understanding and insight is immense, and that statistical information flows are never enough but need to be compounded by market intelligence gained through qualitative methods.Qualitative Marketing Research clearly explains the use and importance of qualitative methods, clarifying the theories behind the methodology and providing concrete examples and exercises which illustrate its application to Management Studies and Marketing. This book is intended for all students of marketing who are required to complete their studies with a dissertation or research project.

Informace o knize

Plný název Qualitative Marketing Research
Jazyk Angličtina
Vazba E-kniha - Adobe ePub
Datum vydání 2001
Počet stran 256
EAN 9781446234983
Libristo kód 40192435
Nakladatelství SAGE Publications Ltd
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet