Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 299 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 Zásilkovna 44 PPL 99

Jazyk AngličtinaAngličtina
E-kniha Adobe ePub
E-kniha Relationship Marketing Martin Christopher
Libristo kód: 39961543
Nakladatelství Routledge, června 2013
Relationship Marketing: Creating Stakeholder Value extends the analysis of the change in the marketi... Celý popis
? points 162 b
1 616
Skladem Ihned ke stažení

Relationship Marketing: Creating Stakeholder Value extends the analysis of the change in the marketing rationale from a crude concern for increased market share to a strategy aimed at creating long-term profitable relationships with targeted customers.Offering a cutting edge vision of relationship marketing, Relationship Marketing: Creating Stakeholder Value is a seminal text for all students and managers in the field. With new up-to-date case materials and examples of best practice, the book covers all the stakeholder markets - employees, suppliers, influencers, customers and consumers - for which the relationship approach is critical. It also provides crucial advice on how to develop, integrate and implement the various strands of a successful relationship strategy.

Informace o knize

Plný název Relationship Marketing
Jazyk Angličtina
Vazba E-kniha - Adobe ePub
Datum vydání 2013
Počet stran 264
EAN 9781136368950
Libristo kód 39961543
Nakladatelství Routledge
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet