Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 PPL 99 Zásilkovna 54

Scientific Advertising

Jazyk AngličtinaAngličtina
E-kniha Adobe ePub
Nakladatelství Sanage Publishing House, července 2022
Scientific Advertising is a book written by Claude C Hopkins and is cited by many advertising and ma... Celý popis
? points 3 b TOP TOP
32
Skladem Ihned ke stažení

Scientific Advertising is a book written by Claude C Hopkins and is cited by many advertising and marketing personalities (such as David Ogilvy, Gary Halbert, and Jay Abraham) as a "e;must-read"e; book. The Book contains many principles that are common in all performance-based marketing today, such as the idea of testing and measuring ad effectiveness, writing to one person, understanding and using psychology, basing advertising on sales, eliminating risk, learning what the thousands want to understand what the millions will buy. It is indeed impossible to say one understands advertising without having a thorough grasp on the material in this book. David Ogilvy wrote that "e;Nobody should be allowed to have anything to do with advertising until he has read this book seven times and The book is widely considered the foundation of direct marketing.

Informace o knize

Plný název Scientific Advertising
Jazyk Angličtina
Vazba E-kniha - Adobe ePub
Datum vydání 2022
EAN 9788119090907
Libristo kód 45043343
Nakladatelství Sanage Publishing House
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet