Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 PPL 99 Zásilkovna 54

Ten Principles Behind Great Customer Experiences, The

Jazyk AngličtinaAngličtina
E-kniha Adobe ePub
E-kniha Ten Principles Behind Great Customer Experiences, The Matt Watkinson
Libristo kód: 39637679
Nakladatelství FT Publishing International, února 2013
Learn how to create a competitive advantage for your business by offering a customer experience that... Celý popis
? points 50 b
503
Skladem Ihned ke stažení


Mohlo by vás také zajímat


Conan the Barbarian Vol. 1 Rob de la Torre / Brožovaná
common.buy 372
Grid Matt Watkinson / Brožovaná
common.buy 303

Learn how to create a competitive advantage for your business by offering a customer experience that's second to none!   By following a simple "e;ten principles"e; format, this book will show you how to constantly improve and build your business. The combination of psychological theory, real world case studies, worked examples and template documents provides the 'what, why and how' necessary to make good ideas stick and get them into practical usage, so you can enhance your customers' experiences and keep them returning again and again.   Featuring lessons from a host of winning companies such as Facebook, Lush Cosmetics, Gu puddings and John Lewis, the book is littered with uncomplicated ideas which are simple to implement and accessible to anyone.  

Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet