Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 PPL 99 Zásilkovna 54

Jazyk AngličtinaAngličtina
E-kniha Adobe ePub
E-kniha This Is Service Design Doing Marc Stickdorn
Libristo kód: 40435578
Nakladatelství O'Reilly Media, ledna 2018
How can you establish a customer-centric culture in an organization? This is the first comprehensive... Celý popis
? points 86 b
862
Skladem Ihned ke stažení

How can you establish a customer-centric culture in an organization? This is the first comprehensive book on how to actually do service design to improve the quality and the interaction between service providers and customers. Youll learn specific facilitation guidelines on how to run workshops, perform all of the main service design methods, implement concepts in reality, and embed service design successfully in an organization.Great customer experience needs a common language across disciplines to break down silos within an organization. This book provides a consistent model for accomplishing this and offers hands-on descriptions of every single step, tool, and method used. Youll be able to focus on your customers and iteratively improve their experience.Move from theory to practice and build sustainable business success.

Informace o knize

Plný název This Is Service Design Doing
Jazyk Angličtina
Vazba E-kniha - Adobe ePub
Datum vydání 2018
Počet stran 568
EAN 9781491927137
Libristo kód 40435578
Nakladatelství O'Reilly Media
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet