Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 PPL 99 Zásilkovna 54

Transcultural Marketing for Incremental and Radical Innovation

Jazyk AngličtinaAngličtina
E-kniha Adobe ePub
Nakladatelství Business Science Reference, listopadu 2013
As technology continues to drive innovation and impact societies across multiple national boundaries... Celý popis
? points 620 b
6 204
Skladem Ihned ke stažení

As technology continues to drive innovation and impact societies across multiple national boundaries and cultures, new approaches towards marketing products must be created and implemented to be successful in an era of hypercompetition. Transcultural Marketing for Incremental & Radical Innovation provides in depth discussion on tactics for improving existing products while inventing completely new products and product categories. This publication will prove to be helpful for scholars, practitioners, and university students who wish to better understand the importance of marketing products and services across different cultures and multiple languages.

Informace o knize

Plný název Transcultural Marketing for Incremental and Radical Innovation
Autor Bryan, Salih, Emel
Jazyk Angličtina
Vazba E-kniha - Adobe ePub
Datum vydání 2013
EAN 9781466647527
Libristo kód 40271018
Nakladatelství Business Science Reference
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet