Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 PPL 99 Zásilkovna 54

3D Game Engine Design

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha 3D Game Engine Design David H. Eberly
Libristo kód: 01263939
Nakladatelství Taylor & Francis Inc, listopadu 2006
A major revision of the international bestseller on game programming! §Graphics hardware has evolved... Celý popis
? points 384 b
3 841
50 % šance Prohledáme celý svět Kdy knihu dostanu?

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
Araki: Tokyo Lucky Hole Nobuyoshi Araki / Pevná
common.buy 629
TOP
Game Engine Architecture, Third Edition Jason Gregory / Pevná
common.buy 2 644
TOP
Code Complete Steven McConnell / Brožovaná
common.buy 1 084
Game Feel Swink / Brožovaná
common.buy 1 759
Beginning C++ Through Game Programming Michael Dawson / Brožovaná
common.buy 1 766
Replay: the History of Video Games Tristan Donovan / Brožovaná
common.buy 590
Professional CUDA C Programming John Cheng / Brožovaná
common.buy 1 145
Algorithms Unlocked Thomas H Cormen / Brožovaná
common.buy 899
GPU Pro Wolfgang Engel / Pevná
common.buy 4 990
Panda3D 1.6 Game Engine Beginner's Guide Dave Mathews / Brožovaná
common.buy 1 398
Game Programming Gems 6 Mike Dickheiser / binding.
common.buy 3 052
Game Engine Gems 2 Eric Lengyel / Pevná
common.buy 2 406
OpenGL Game Development By Example Robert Madsen / Brožovaná
common.buy 1 869
Graphics Programming in C++ Mark Walmsley / Brožovaná
common.buy 1 681

A major revision of the international bestseller on game programming! §Graphics hardware has evolved enormously in the last decade. Hardware can now be directly controlled §through techniques such as shader programming, which requires an entirely new thought process of a §programmer. 3D Game Engine Design, Second Edition shows step-by-step how to make a shader-based graphics engine and how to tame the new technology. Much new material has been added, including more than twice the coverage of the essential techniques of scene graph management, as well as new methods for managing memory usage in the new generation of game consoles and portable game players. There are expanded discussions of collision detection, collision avoidance, and physics - all challenging subjects for developers.§Revision of the classic work on game engines - the core of any game.§Includes Wild Magic, a commercial quality game engine in source code that illustrates how to build a §real-time rendering system from the lowest-level details all the way to a working game.§Fully revised and updated in 4 colors, including major new content on shader programming, physics, §and memory management for the next generation game consoles and portables.

Informace o knize

Plný název 3D Game Engine Design
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 2006
Počet stran 1040
EAN 9780122290633
ISBN 0122290631
Libristo kód 01263939
Nakladatelství Taylor & Francis Inc
Váha 2356
Rozměry 200 x 242 x 54
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet