Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 PPL 99 Zásilkovna 54

42 Rules for Applying Google Analytics

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha 42 Rules for Applying Google Analytics Rob Sanders
Libristo kód: 08787522
Nakladatelství Super Star Press, března 2012
42 Rules for Applying Google Analytics is understanding a visitor's journey through your website the... Celý popis
? points 58 b
581
Skladem u dodavatele Odesíláme za 14-18 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
Conversations With God Neale Donald Walsch / Brožovaná
common.buy 323
TOP
Oxford Handbook of Critical Care Mervyn Singer / Brožovaná
common.buy 1 587
Radical Focus Christina R Wodtke / Brožovaná
common.buy 505
Let Me Call You Sweetheart Mary Higgins Clark / Brožovaná
common.buy 403
Doodle Stitching Aimee Ray / Brožovaná
common.buy 357
Advanced Web Metrics with Google Analytics 3e Brian Clifton / Brožovaná
common.buy 909
Case Closed, Vol. 5 Gosho Aoyama / Brožovaná
common.buy 259
Air Navigation with the Jeppesen Cr-3 Phil (Cranfield University) Croucher / Brožovaná
common.buy 1 291
Google Analytics Justin Curtroni / Brožovaná
common.buy 691
Controlling Strategy Chapman / Brožovaná
common.buy 2 531
Once Forbidden Franklin McQueen / Brožovaná
common.buy 493
Self-Creating Language Aleksander Marcisz / Brožovaná
common.buy 513
Guruji Sunil Reddy / Pevná
common.buy 928

42 Rules for Applying Google Analytics is understanding a visitor's journey through your website then applying that measurement, collection and analysis of data for the main purpose of adequately optimizing and improving website performance. This includes learning where your visitors come from and how they interact with your site or measuring key drivers and conversions such as which web pages encourage people to react by calling, emailing or purchasing a product. The benefit of applying this free knowledge, whether you are an advertiser, publisher, or site owner, will help you write better ads, strengthen your marketing initiatives, and create higher-converting web pages. It is even more imperative to apply analytics now that online advertising channels have evolved from traditional display and text to mobile, video and social networking. If you are to succeed, it is a must and not an option to align metrics with business goals, draw actionable conclusions and articulate metrics and goals to stakeholders.

Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet