Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 299 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 Zásilkovna 44 PPL 99

A Nonparametric Approach to Perceptions-Based Market Segmentation: Foundation

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha A Nonparametric Approach to Perceptions-Based Market Segmentation: Foundation Josef A. Mazanec
Libristo kód: 01703298
Nakladatelství Verlag Österreich, listopadu 1999
The new series edited by the "Jubiläumsstiftung of the Wirtschaftsuniversität Wien aims at presentin... Celý popis
? points 212 b
2 116
50 % šance Prohledáme celý svět Kdy knihu dostanu?

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Against Democracy Jason Brennan / Pevná
common.buy 990
Am Ende ist ein Anfang Jürgen Schlaffke / Brožovaná
common.buy 377
Marthe & Mathilde Pascale Hugues / Brožovaná
common.buy 350
Dr. Rudolf Steiner Stephan Seidel / Brožovaná
common.buy 707
APAB/4 - Programmiersprache der SAP Markus Dreßler / Brožovaná
common.buy 1 067
Stadt der zerrissenen Traume Benjamin Rodenstein / Brožovaná
common.buy 274
2D PAGE: Sample Preparation and Fractionation Anton Posch / Brožovaná
common.buy 3 731
FwDV 1, Grundtätigkeiten AFKzV / Brožovaná
common.buy 216
Deploying Orientalism in Culture and History James Hodkinson / Pevná
common.buy 3 290
Final Table Jonathan Duhamel / Brožovaná
common.buy 452
Piri 1 Cornelia Donth-Schäffer / List
common.buy 340
Der Kater Konstantin Walter Wippersberg / Pevná
common.buy 301
Betrayal of John Fordham. B L Farjeon / Brožovaná
common.buy 701

The new series edited by the "Jubiläumsstiftung of the Wirtschaftsuniversität Wien aims at presenting results of interdisciplinary research conducted at one of the largest business schools in Europe. Volumes 1 and 2 focus on recent results gained by a group of mathematicians and marketing scientists. It is a unique feature that the writing style adopted for this series makes the findings accessible for members of both research communities. It is also targeted to practitioners in marketing management with an interest in optimally exploiting their consumer survey and panel data. Market segmentation and product positioning are major strategic issues in a company s marketing decision making. The analytical tools highlighted in the Foundations and Applications Volumes are new instruments for exploratory and inferential market structure analysis based on consumer brand perceptions and choice. Unlike the majority of contemporary marketing modeling these methods operate nonparametrically thus avoiding the rigorous assumptions which are rarely satisfied by real-world data.

Informace o knize

Plný název A Nonparametric Approach to Perceptions-Based Market Segmentation: Foundation
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 2000
Počet stran 195
EAN 9783704660473
Libristo kód 01703298
Nakladatelství Verlag Österreich
Váha 490
Rozměry 235
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet