Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 PPL 99 Zásilkovna 54

Philosophy of Marketing Communication

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Philosophy of Marketing Communication Odion Odiboh
Libristo kód: 06844412
Nakladatelství VDM Verlag, září 2011
This book pioneers a completely new approach to the study, teaching and practice of marketing commun... Celý popis
? points 241 b
2 405
Skladem u dodavatele Odesíláme za 14-18 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


The Constructions of Fay Weldon Harriet Blymiller / Brožovaná
common.buy 1 232
La prise en charge de la dénutrition en milieu hospitalier Serigne Mbacké Loum / Brožovaná
common.buy 1 255
And He Shall Be Called Nicholas Marie Trotignon / Pevná
common.buy 522
Why Torture Is Wrong, and the People Who Love Them Christopher Durang / Brožovaná
common.buy 389
Diab te de Type 2 Et Je ne de Ramadan Khaled-M / Brožovaná
common.buy 2 463
Women, Violence, and the Media Drew Humphries / Brožovaná
common.buy 1 008
Fight For Freedom Eunice Frazier / Brožovaná
common.buy 254
Bewegung, Wahrnehmung und Schrifterwerb Agnes Innerhofer / Brožovaná
common.buy 1 711
Investing Today for the World of Tomorrow Deutsche Bundesbank / Brožovaná
common.buy 3 284
Stoffwechsel und Feinstruktur der Zelle I F. Büchner / Brožovaná
common.buy 2 571

This book pioneers a completely new approach to the study, teaching and practice of marketing communication. With the use of the principle of applied philosophy in this work, the author identifies three fundamental problems of marketing communication and without wasting space and time, provides their solution. He dissects intersubjectivity and ontology (the Siamese in Gabriel Marcel's philosophy) in a way that modernizes antiquity and clears the isle of a misunderstood profession. Basically, the book shows the collaborative value of theory and practice. Whether you are a student or teacher of philosophy, marketing or communication in any higher institution, A PHILOSOPHY OF MARKETING COMMUNICATION will inform, inspire, and arm you in understanding a new area of academic endeavour. This book is also meant for budding marketing communication managers, accomplished marketing communicators and marketing communication stakeholders and thinkers who desire the benefits of a glimpse into the concepts of marketology, rehumanization, product anthropomorphism and disalienation in their own profession.

Informace o knize

Plný název Philosophy of Marketing Communication
Autor Odion Odiboh
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2011
Počet stran 220
EAN 9783639379112
ISBN 363937911X
Libristo kód 06844412
Nakladatelství VDM Verlag
Váha 327
Rozměry 152 x 229 x 13
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet