Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 PPL 99 Zásilkovna 54

A study of the cultural environment of social media

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha A study of the cultural environment of social media Yijie Liu
Libristo kód: 06792754
Nakladatelství LAP Lambert Academic Publishing, září 2014
Over the past several years, social media has emerged to redefine the way people communicate. A new... Celý popis
? points 101 b
1 007
Skladem u dodavatele Odesíláme za 8-10 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Připravujeme
Vlad Carlos Fuentes / Pevná
common.buy 442
Seize the Day / Brožovaná
common.buy 1 300
Blood Road R. Keith Schoppa / Brožovaná
common.buy 1 154
Song of the Winter Wren David Witherspoon / Pevná
common.buy 886
Christian Faith - Two Realities Frederick Kile / Brožovaná
common.buy 277

Over the past several years, social media has emerged to redefine the way people communicate. A new communications environment was formed during this process. Language, communication style and power distribution have changed in this new environment. New ideas, activities and norms form a new kind of culture that is unique to social media. The researcher used both quantitative and qualitative research methods to analyze the tweets of the top10 brands on Twitter ranked by the social media analytics platform SocialBakers. By digging deep into the cultural roots of identified patterns, the researcher mapped out the cultural environment of social media and made recommendations on how companies should communicate and interact with audiences on social media. How do the top 10 most-followed brands manage their Twitter accounts? Does content creation work? If so, what kind of content is well received? What do brands compete for on social media: the number of followers or level of engagement? Why does BlackBerry still thrive in the social media environment? Why following-back is proper etiquette? Questions like those will be addressed.

Informace o knize

Plný název A study of the cultural environment of social media
Autor Yijie Liu
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2014
Počet stran 112
EAN 9783659582134
Libristo kód 06792754
Váha 185
Rozměry 150 x 220 x 7
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet