Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 PPL 99 Zásilkovna 54

((( ABA ))) Audio Branding Academy Yearbook 2010/2011

Kniha ((( ABA ))) Audio Branding Academy Yearbook 2010/2011 Kai Bronner
Libristo kód: 12699991
Nakladatelství Nomos Verlagsges.MBH + Co, dubna 2011
Nachdem sich die Audio Branding Academy 2009 mit ihrem ersten internationalen Audio Branding Congres... Celý popis
? points 120 b
1 201
50 % šance Prohledáme celý svět Kdy knihu dostanu?

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Splat the Cat and the Late Library Book Cari Meister / Brožovaná
common.buy 123
Troy: Fall Of Kings David Gemmell / Brožovaná
common.buy 410
Martha Stewart's Cakes Editors Of Martha Stewart Living / Brožovaná
common.buy 565
Sweet Vegan Nicole Maree / Brožovaná
common.buy 397
Village of Stepanchikovo Fyodor Dostoyevsky / Adobe ePub
common.buy 301
Field Artillery Part 2 (Army Lineage Series) Janice E. McKenney / Brožovaná
common.buy 1 613
Audio Branding Academy Yearbook 2012/2013 (ABA) Kai Bronner / Brožovaná
common.buy 1 678
Audio Branding Academy Yearbook 2011/2012 (ABA) Kai Bronner / Brožovaná
common.buy 1 068
Gender Bias Prevention Book Montana Katz / Brožovaná
common.buy 2 370
Dorian Blue: Score & Parts Vince Gassi / Brožovaná
common.buy 379
Ojos del Jaguar Alma Flor Ada / Brožovaná
common.buy 528
Mary Vladimir Nabokov / Digital
common.buy 330
Notes on the Cognitive Texture of an Oral Mind Giancarlo M. G. Scoditti / Pevná
common.buy 3 227

Nachdem sich die Audio Branding Academy 2009 mit ihrem ersten internationalen Audio Branding Congress Gehör verschaffte, präsentierte sie 2010 den zweiten Audio Branding Congress unter dem Motto Driven by Sound. Die Veranstaltung bot in über 15 Vorträgen Einblicke in die strategische, akustische Ausgestaltung von Marken und Produkten. Internationale Sound- und Markenexperten sowie Wissenschaftler präsentierten ihre Ergebnisse. Dieses Jahrbuch beinhaltet den Tagungsband zum Kongress. Vorgestellt werden Fallstudien über CNN International, Siemens, die Stadt Amsterdam, DATEV und Unimed Rio (eine brasilianische Krankenversicherung). Es beinhaltet Artikel zu multisensorischem Design, über die Klangwelten der Fahrzeuge der Zukunft, wissenschaftliche Beiträge zu Audio Branding Themen sowie die Dokumentation einer internationalen Branchenstudie. Ein internationales Verzeichnis von Audio Branding Anbietern ergänzt die Beiträge. Unter den Autoren sind anerkannte Experten wie Prof. Dr. Charles Spence (University of Oxford), Prof. Dr. Thorsten Teichert (Universität Hamburg), Prof. Dr. Manfred Kirchgeorg (HHL - Leipzig Graduate School of Management), Jürgen Barthel (Siemens), Dr. Nick Zacharov (DELTA SenseLab, Dänemark), Dr. Gianpaolo D'Amico (Universität von Florenz).

Informace o knize

Plný název ((( ABA ))) Audio Branding Academy Yearbook 2010/2011
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2011
Počet stran 275
EAN 9783832964757
ISBN 3832964754
Libristo kód 12699991
Nakladatelství Nomos Verlagsges.MBH + Co
Váha 368
Rozměry 151 x 210 x 20
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet