Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 PPL 99 Zásilkovna 54

Advances in Advertising Research

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Advances in Advertising Research Shintaro Okazaki
Libristo kód: 01783949
Nakladatelství Springer Fachmedien Wiesbaden, června 2011
Advances in Advertising Research series are published annually by the European Advertising Academy (... Celý popis
? points 331 b
3 313
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 12-17 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
Kein Land für alte Männer Cormac McCarthy / Brožovaná
common.buy 435
Poznáváme elektroniku I. Václav Malina / Brožovaná
common.buy 256
Cirkus Abrafrk Daniil Charms / Pevná
common.buy 250
Johann Sebastian Bach's Christmas Oratorio Markus Rathey / Pevná
common.buy 2 366
Le bonheur d'etre soi Moussa Nabati / Brožovaná
common.buy 336
Anaxagoras of Clazomenae Patricia Curd / Brožovaná
common.buy 1 182
Lehrpraxis Leichtathletik - Erlernen der Hurdentechnik Hans-Christian Landrock / Brožovaná
common.buy 1 254
Připravujeme
Awesome Book of Awesomeness Adam Frost / Brožovaná
common.buy 222
Antenna Zoning Hopengarten / Pevná
common.buy 3 966
Artisans and Architects Mark Swenarton / Brožovaná
common.buy 1 681
Broken Links, Enduring Ties Linda J Seligmann / Pevná
common.buy 4 343

Advances in Advertising Research series are published annually by the European Advertising Academy (EAA). This volume grew out of research papers presented at the 9th ICORIA (International Conference on Research in Advertising) which was held at Universidad Autónoma de Madrid, Spain, on June 24-26, 2010. The conference involved advertising, communication, and marketing scholars located all over the world, thereby setting an example of diversity and plurality in our ICORIA community. The goal of this book is breaking new ground in both theory and practice. Each chapter tries to shed light on challenging topics and offer insights that are of considerable value for advancing our knowledge.

Informace o knize

Plný název Advances in Advertising Research
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2011
Počet stran 490
EAN 9783834931344
ISBN 3834931349
Libristo kód 01783949
Váha 838
Rozměry 148 x 210 x 26
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet