Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 PPL 99 Zásilkovna 54

Advances in Advertising Research (Vol. III)

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Advances in Advertising Research (Vol. III) Tobias Langner
Libristo kód: 05158952
Nakladatelství Gabler, července 2014
Advances in Advertising Research are published by the European Advertising Academy (EAA). This volum... Celý popis
? points 168 b
1 681
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 12-17 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Faith of My Fathers Lynn Austin / Brožovaná
common.buy 345
Battle of Lechfeld and its Aftermath, August 955 Charles R. Bowlus / Pevná
common.buy 5 172
Božia vôľa nadovšetko Friedbert Ewertz / Brožovaná
common.buy 105
Music of Ink at the British Museum Helen Wang / Brožovaná
common.buy 572
Contemporary Black Biography Derek Jacques / Pevná
common.buy 8 676
Rechtsprobleme im Konzern Martin Winner / Brožovaná
common.buy 1 307
British Museum Gladiator Survival Kit Mike Corbishley / binding.
common.buy 936
Volumes 7 and 8 - Death's Shadow/Wolf Island Darren Shan / Brožovaná
common.buy 332
Delicious Maine Desserts Cynthia Finnemore Simonds / Brožovaná
common.buy 455
Organization with Incomplete Information Mukul Majumdar / Pevná
common.buy 4 096
Beeline Plus 6 TB Julie Kniveton / Brožovaná
common.buy 666
Aging / Brožovaná
common.buy 1 041
US Marine Corps Tank Crewman 1965-70 Ed Gilbert / Brožovaná
common.buy 580

Advances in Advertising Research are published by the European Advertising Academy (EAA). This volume is a compilation of research presented at the 10th International Conference on Research in Advertising (ICORIA) which was held in Berlin (Germany) in June 2011. In the face of an ever increasing number of products and services, as well as an increasingly cluttered media environment, advertising research is confronted with multiple challenges. Against this background, Advances in Advertising Research (Vol. 3) is gaining significance in advancing, promoting, disseminating, and stimulating high quality advertising research. This book provides state-of-the-art research in international advertising with twenty-nine articles by renowned advertising and communication scholars from the worldwide ICORIA network.

Informace o knize

Plný název Advances in Advertising Research (Vol. III)
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2014
Počet stran 436
EAN 9783834946492
ISBN 3834946494
Libristo kód 05158952
Nakladatelství Gabler
Váha 632
Rozměry 148 x 24 x 23
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet