Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 PPL 99 Zásilkovna 54

Advertising and Anthropology

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Advertising and Anthropology Timothy de Waal Malefyt
Libristo kód: 01210684
Nakladatelství Taylor & Francis Ltd, září 2012
Examining theory and practice, Advertising and Anthropology is a lively and important contribution t... Celý popis
? points 139 b
1 392
50 % šance Prohledáme celý svět Kdy knihu dostanu?

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
Confessions Of An Advertising Man David Ogilvy / Brožovaná
common.buy 410
Divorceless Relationships Gary M Douglas / Brožovaná
common.buy 503
Proteus Paradox Nick Yee / Pevná
common.buy 945
What is Media Archaeology? Jussi Parikka / Brožovaná
common.buy 619
Media and Society Graeme Burton / Brožovaná
common.buy 1 250
Click Here to Kill Everybody Bruce Schneier / Pevná
common.buy 675
Media and Crime Yvonne Jewkes / Brožovaná
common.buy 1 454
Feeding the Media Beast Mark Mathis / Brožovaná
common.buy 522
Basic Polish Dana Bielec / Pevná
common.buy 6 329
Television Studies Second Edition Jonathan Gray / Brožovaná
common.buy 724
Medium Is The Massage Marshall McLuhan / Pevná
common.buy 684
Andy Andrews POW-152 Austin Andrews & Austin Andrews Jr / Pevná
common.buy 910

Examining theory and practice, Advertising and Anthropology is a lively and important contribution to the study of organizational culture, consumption practices, marketing to consumers and the production of creativity in corporate settings. The chapters reflect the authors' extensive lived experienced as professionals in the advertising business and marketing research industry. Essays analyze internal agency and client meetings, competitive pressures and professional relationships and include multiple case studies. The authors describe the structure, function and process of advertising agency work, the mediation and formation of creativity, the centrality of human interactions in agency work, the production of consumer insights and industry ethics. Throughout the book, the authors offer concrete advice for practitioners. Advertising and Anthropology is written by anthropologists for anthropologists as well as students and scholars interested in advertising and related industries such as marketing, marketing research and design.

Informace o knize

Plný název Advertising and Anthropology
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2012
Počet stran 200
EAN 9780857852021
ISBN 0857852027
Libristo kód 01210684
Nakladatelství Taylor & Francis Ltd
Váha 334
Rozměry 158 x 234 x 11
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet