Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 PPL 99 Zásilkovna 54

Advertising and Consumer Culture in China

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Advertising and Consumer Culture in China Hongmei Li
Libristo kód: 02951695
Nakladatelství Wiley-Blackwell, června 2016
This book provides a comprehensive analysis of Chinese advertising as an industry, a discourse and p... Celý popis
? points 187 b
1 868
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 12-17 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Pagan Book of Living and Dying Starhawk / Brožovaná
common.buy 393
Advanced Tokamak Stability Theory Linjin Zheng / Brožovaná
common.buy 1 100
International Law Reports E. Lauterpacht / Pevná
common.buy 4 230
Cemetery Of Swallows Mallock / Brožovaná
common.buy 502
Eulenkopf Charly Weller / Brožovaná
common.buy 296
Tools of Justice Kalpana Kannabiran / Brožovaná
common.buy 1 642
Připravujeme
Clojurescript: Up and Running Luke VanderHart / Brožovaná
common.buy 799
Vermarktungsansätze für eine Touristische Route Melanie Feldhaar / Brožovaná
common.buy 1 242
Betrieb Und Verkehr Der Preussischen Staatsbahnen Wilhelm Cauer / Brožovaná
common.buy 3 017
Antiziganismus Und Gesellschaft André Lohse / Brožovaná
common.buy 1 384
Clinical Trials in Psychiatry 2e Everitt / Pevná
common.buy 3 179

This book provides a comprehensive analysis of Chinese advertising as an industry, a discourse and profession in China's search for modernity and cultural globalization. It compares and contrasts the advertising practices of Chinese advertising agencies and foreign advertising agencies, and Chinese brands and foreign brands, with a particular focus on the newest digital advertising practices in the post WTO era.§§Based on extensive interviews, participant observation, and a critical analysis of secondary data, Li offers an engaging analysis of the transformation of Chinese advertising in the past three decades in Post-Mao China. Drawing upon theories of political economy, media, and cultural studies, her analysis offers most significant insights in advertising and consumer culture as well as the economic, social, political, and cultural transformations in China.§§The book is essential for students and scholars of communication, media, cultural studies and international business, and all those interested in cultural globalization and China.

Informace o knize

Plný název Advertising and Consumer Culture in China
Autor Hongmei Li
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 2016
Počet stran 280
EAN 9780745671161
ISBN 0745671160
Libristo kód 02951695
Nakladatelství Wiley-Blackwell
Váha 528
Rozměry 159 x 215 x 28
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet