Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 299 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 Zásilkovna 44 PPL 99

Advertising and Satirical Culture in the Romantic Period

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Advertising and Satirical Culture in the Romantic Period John Strachan
Libristo kód: 02026889
Nakladatelství Cambridge University Press, června 2011
Advertising, which developed in the late eighteenth century as an increasingly sophisticated and wid... Celý popis
? points 134 b
1 338
Skladem u dodavatele Odesíláme za 15-20 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Geometry of Banach Spaces - Selected Topics J. Diestel / Brožovaná
common.buy 1 406
Garnisonen der NVA und GSTD Olaf Kersten / Brožovaná
common.buy 718
Abfallwirtschaftsgesetz ind / Pevná
common.buy 1 885
Integrated Management of Depression in the Elderly Carolyn A. Chew-GrahamRobert BaldwinAlistair Burns / Brožovaná
common.buy 1 945
Metamathematics of Fuzzy Logic Petr Hájek / Brožovaná
common.buy 6 851
Nachwuchs im Garten Wolfgang Kawollek / Brožovaná
common.buy 234
Conceptualising the Social World John Scott / Pevná
common.buy 1 934
Finalization in Science Wolf Schäfer / Pevná
common.buy 6 851
Die Flugbegleiterin. Bd.2 Valerie Nilon / Brožovaná
common.buy 340
Lie Groups Daniel Bump / Pevná
common.buy 2 398
Via Nubila - Am Grund des Himmels Arndt Latußeck / Pevná
common.buy 1 489

Advertising, which developed in the late eighteenth century as an increasingly sophisticated and widespread form of brand marketing, would seem a separate world from that of the 'literature' of its time. Yet satirists and parodists were influenced by and responded to advertising, while copywriters borrowed from the wider literary culture, especially through poetical advertisements and comic imitation. This 2007 study to pays sustained attention to the cultural resonance and literary influences of advertising in the late eighteenth and early nineteenth centuries. John Strachan addresses the many ways in which literary figures including George Crabbe, Lord Byron and Charles Dickens responded to the commercial culture around them. With its many fascinating examples of contemporary advertisements read against literary texts, this study combines an intriguing approach to the literary culture of the day with an examination of the cultural impact of its commercial language.

Informace o knize

Plný název Advertising and Satirical Culture in the Romantic Period
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2011
Počet stran 370
EAN 9780521293068
ISBN 0521293065
Libristo kód 02026889
Nakladatelství Cambridge University Press
Váha 586
Rozměry 154 x 229 x 22
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet