Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 PPL 99 Zásilkovna 54

Advertising Concept and Copywriting Using the Unique Selling Proposition

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Advertising Concept and Copywriting Using the Unique Selling Proposition Mike Swedenberg
Libristo kód: 17432946
Nakladatelství Createspace Independent Publishing Platform, ledna 2016
How to write an ad and how to make it better. A step by step guide in creating an ad using the Uniqu...
? points 30 b
301
Skladem u dodavatele Odesíláme za 14-18 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


El umbral María Victoria Atencia / Brožovaná
common.buy 301
Du und ich Rainer Sauer / Brožovaná
common.buy 528
Lessons Learned Toomas Viira / Brožovaná
common.buy 1 121

How to write an ad and how to make it better. A step by step guide in creating an ad using the Unique Selling Proposition. Includes sample ads and assignments.

Informace o knize

Plný název Advertising Concept and Copywriting Using the Unique Selling Proposition
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2016
Počet stran 100
EAN 9781511604741
ISBN 1511604743
Libristo kód 17432946
Váha 145
Rozměry 152 x 229 x 5
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet