Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 PPL 99 Zásilkovna 54

Advertising & IMC: Principles and Practice, Global Edition + MyLab Marketing with Pearson eText

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Nakladatelství PEARSON Education Limited, února 2019
? points 306 b
3 061
50 % šance Prohledáme celý svět Kdy knihu dostanu?

30 dní na vrácení zboží

Informace o knize

Plný název Advertising & IMC: Principles and Practice, Global Edition + MyLab Marketing with Pearson eText
Jazyk Angličtina
Datum vydání 2019
EAN 9781292262192
ISBN 1292262192
Libristo kód 21950417
Nakladatelství PEARSON Education Limited
Váha 1306
Rozměry 276 x 218 x 24
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet