Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 299 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 Zásilkovna 44 PPL 99

Advertising in Contemporary Consumer Culture

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Advertising in Contemporary Consumer Culture Helene de Burgh-Woodman
Libristo kód: 18973463
Nakladatelství Springer International Publishing AG, dubna 2018
This is the first scholarly book dedicated to reading the work of contemporary filmmakers and their... Celý popis
? points 420 b
4 204
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 10-15 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Lullaby for Little Black Boys Jae Bryson / Brožovaná
common.buy 369
Me and You Gloria Florence / Brožovaná
common.buy 197
Play Nice Amber Garza / Brožovaná
common.buy 382
A Dream of John Ball and A King's Lesson William Morris / Brožovaná
common.buy 224
Long Shot: somewhere between slim and none George Reagan / Brožovaná
common.buy 222
Mit Graf Waldersee in China Fedor von Rauch / Brožovaná
common.buy 963

This is the first scholarly book dedicated to reading the work of contemporary filmmakers and their impact on modern marketing and advertising. Drawing from consumer culture theory, film and media studies, the author presents an expansive analysis of a range of renowned filmmakers who have successfully applied their aesthetic and narrative vision to commercial advertising. It challenges some traditional advertising tropes and sheds light on the changing nature of advertising in the contemporary media context. Utilising Deleuze and Guattari's notion of assemblage, this book addresses themes of spatiality and time, narrative and aesthetics and consumer reception within a new frame of reference that re-contextualises classical concepts of genre, platform and aesthetic categories. These diverse elements are embedded into a larger discussion of the resonance of contemporary advertising for consumer culture and the implications of the hybridity characteristic of convergent media platforms for understanding the potential of advertising in the twenty-first century. It offers a cutting-edge, interdisciplinary perspective for researchers, academics, and practitioners working in marketing communications, advertising, and media studies.

Informace o knize

Plný název Advertising in Contemporary Consumer Culture
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 2018
Počet stran 273
EAN 9783319779430
ISBN 3319779435
Libristo kód 18973463
Váha 498
Rozměry 148 x 210 x 21
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet