Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 PPL 99 Zásilkovna 54

Aesthetics in Marketing

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Aesthetics in Marketing Rajat Kanti Baisya
Libristo kód: 04684824
Nakladatelství SAGE Publications Inc, března 2008
A book for Indian designers and brand marketers, Aesthetics in Marketing primarily deals with unders... Celý popis
? points 70 b
695
Skladem u dodavatele Odesíláme za 14-18 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Born To Die, 1 Audio-CD (Jewelcase) Lana Del Rey / Audio CD
common.buy 307
Neoconservatism Justin Vaďsse / Brožovaná
common.buy 1 091
Vimy Ridge, 1917 I A J Turner / Brožovaná
common.buy 684
Flora of the Guianas. Series A: Phanerogams Fascicle 22 M J Jansen-Jacobs / Brožovaná
common.buy 2 310
Atlas of American Religion William M. Newman / Pevná
common.buy 3 393
Phenomenology in a Pluralistic Context William L. McBride / Pevná
common.buy 3 121
Good Soul of Szechuan Bertolt Brecht / Brožovaná
common.buy 460
If It Bleeds, It Leads Matthew Robert Kerbel / Brožovaná
common.buy 1 009

A book for Indian designers and brand marketers, Aesthetics in Marketing primarily deals with understanding aesthetics beyond its visual association and making it relevant to product designing strategies. It is the first attempt of its kind to understand the influence of aesthetics in the context of two very important sectors of the industry-consumer durables and automobile. The book analyses various aesthetic attributes, qualities and elements in a product and deliberates on the important of each of these and the kind of balance necessary among them for designing successful products. It stands out on account of the theory, concepts and models discussed, which have a strong foundation in the authors' primary research. Through real-life case studies, interviews, and company and consumer surveys, the authors have brought to the fore the important of aesthetics in various aspects of marketing, like cultivation of a brand image, and have focused on the role played by demographic variables in influencing product buying decisions. Bringing a whole new meaning to the adage 'beauty is in the eye of the beholder', this book will certainly lead to introspection on the importance of 'aesthetics' in the market value of a product.

Informace o knize

Plný název Aesthetics in Marketing
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2008
Počet stran 316
EAN 9780761935957
ISBN 0761935959
Libristo kód 04684824
Nakladatelství SAGE Publications Inc
Váha 354
Rozměry 150 x 215 x 16
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet