Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 PPL 99 Zásilkovna 54

Affordances for Teaching in an International Classroom

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Affordances for Teaching in an International Classroom Gaisch Martina
Libristo kód: 09527516
Nakladatelství Sudwestdeutscher Verlag Fur Hochschulschriften AG, července 2015
This study focuses on disciplinary teachers' perceptions of International Classroom Affordances (ICA... Celý popis
? points 273 b
2 731
Skladem u dodavatele Odesíláme za 14-18 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


First Battle of Manassas John J Hennessy / Brožovaná
common.buy 567
City-State Civism in Ancient Athens Thomas L. Dynneson / Pevná
common.buy 3 535
Provokaciya soversheniya prestupleniya Olesya Dmitrieva / Brožovaná
common.buy 1 007
Harry B. Smith John Franceschina / Brožovaná
common.buy 1 774
Tree in the Garden and Other Stories Brooks Horsley / Brožovaná
common.buy 343
Scottish Social Democracy Michael Keating / Brožovaná
common.buy 1 948
Lost River, 1 DVD Nico Leunen / DVD
common.buy 363
Pulpit Themes, Adjumenta Oratoris Sacri F X 1823-1904 Schouppe / Pevná
common.buy 1 202
Measuring Biological Impacts of Nanomaterials Joachim Wegener / Pevná
common.buy 6 578
Kinder in Der Schule Heike de Boer / Brožovaná
common.buy 2 275

This study focuses on disciplinary teachers' perceptions of International Classroom Affordances (ICA) during English-medium education in a multilingual university setting (EMEMUS) in Austria. The main aim is to generate a conceptual model grounded in the data that points to the perceptual mechanisms of disciplinary teachers involved in this particular case study. Findings leading to the ICA model suggest that teachers perceive ICA on four analytical levels (at the framing, reacting, appropriating and embracing stage). They were found to appropriate their classroom practices in line with the emergent action possibilities they were able to perceive. The sequential affordance-based perception process largely depended on their subjective grounds for action and reflection, but was also stimulated by the researcher in form of itineraries of transformation. Personal agency coupled with hardened internalised societal patterns and the positivist conception of institutional rules were identified as the biggest defordances in EMEMUS.

Informace o knize

Plný název Affordances for Teaching in an International Classroom
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2015
Počet stran 232
EAN 9783838151496
ISBN 3838151496
Libristo kód 09527516
Váha 345
Rozměry 152 x 229 x 13
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet