Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 PPL 99 Zásilkovna 54

After Greenwashing

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha After Greenwashing Frances Bowen
Libristo kód: 02263856
Nakladatelství Cambridge University Press, května 2014
Businesses promote their environmental awareness through green buildings, eco-labels, sustainability... Celý popis
? points 380 b
3 804
Skladem u dodavatele Odesíláme za 14-18 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
Coup Indie Boards & Cards / Hra
common.buy 400
TOP
Dressing the Man Alan Flusser / Pevná
common.buy 1 028
TOP
Fashion Business Manual Fashionary / Pevná
common.buy 851
TOP Výprodej
Greenwashing / Pevná
common.buy 1 409
Spanish B for the IB Diploma Second Edition Mike Thacker / Brožovaná
common.buy 1 776
Complete ABAP / Pevná
common.buy 1 778
Excel VBA Programming For Dummies, 6th Edition Michael Alexander / Brožovaná
common.buy 772
Indo-Tibetan Buddhism David Snellgrove / Brožovaná
common.buy 1 287
Windows 11 Inside Out Ed Bott / Brožovaná
common.buy 1 219
After Greenwashing Frances Bowen / Brožovaná
common.buy 1 257
Greenwash Jed Greer / Brožovaná
common.buy 1 063
Fast Fashion, Fashion Brands and Sustainable Consumption Subramanian Senthilkannan Muthu / Pevná
common.buy 3 017
Green Marketing Ayca Can Kirgiz / Pevná
common.buy 1 681

Businesses promote their environmental awareness through green buildings, eco-labels, sustainability reports, industry pledges and clean technologies. When are these symbols wasteful corporate spin, and when do they signal authentic environmental improvements? Based on twenty years of research, three rich case studies, a strong theoretical model and a range of practical applications, this book provides the first systematic analysis of the drivers and consequences of symbolic corporate environmentalism. It addresses the indirect cost of companies' symbolic actions and develops a new concept of the 'social energy penalty' - the cost to society when powerful corporate actors limit the social conversation on environmental problems and their solutions. This thoughtful book develops a set of tools for researchers, regulators and managers to separate useful environmental information from empty corporate spin, and will appeal to researchers and students of corporate responsibility, corporate environmental strategy and sustainable business, as well as environmental practitioners.

Informace o knize

Plný název After Greenwashing
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 2014
Počet stran 310
EAN 9781107034822
ISBN 1107034825
Libristo kód 02263856
Nakladatelství Cambridge University Press
Váha 59
Rozměry 161 x 236 x 23
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet