Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 PPL 99 Zásilkovna 54

Agent-Mediated Electronic Commerce. Automated Negotiation and Strategy Design for Electronic Markets

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Agent-Mediated Electronic Commerce. Automated Negotiation and Strategy Design for Electronic Markets Maria Fasli
Libristo kód: 01568560
This book constitutes the thoroughly refereed post-proceedings of the joint International Workshops... Celý popis
? points 168 b
1 681
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 12-17 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Cell Biology Thomas D. Pollard / Pevná
common.buy 3 407
Determinants of Democratization Jan Teorell / Pevná
common.buy 3 890
FRE-LES CIVILISATIONS DE LINDE Gustave 1841-1931 Le Bon / Pevná
common.buy 1 286
Philosophy of Mind John Heil / Pevná
common.buy 5 474

This book constitutes the thoroughly refereed post-proceedings of the joint International Workshops on Trading Agent Design and Analysis, TADA 2006, and on Agent Mediated Electronic Commerce, AMEC VIII 2006, held in Hakodate, Japan. The papers address a mix of both theoretical and practical issues in trading agent design and technologies, theoretical and empirical evaluation of strategies in complex trading scenarios as well as mechanism design.

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet