Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 PPL 99 Zásilkovna 54

Agent-Mediated Electronic Commerce. Designing Trading Strategies and Mechanisms for Electronic Markets

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Agent-Mediated Electronic Commerce. Designing Trading Strategies and Mechanisms for Electronic Markets Sofia Ceppi
Libristo kód: 09034232
Nakladatelství Springer International Publishing AG, listopadu 2014
This volume contains 12 thoroughly refereed and revised papers detailing recent advances in research... Celý popis
? points 138 b
1 384
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 12-17 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
Začínáme včelařit Josef Šefčík / Brožovaná
common.buy 186
Vermeer. Das vollständige Werk; . Karl Schütz / Pevná
common.buy 3 933
Awakening Joy James Baraz / Brožovaná
common.buy 449
Miss Willadene's Fav.'s Willadene Odom / Brožovaná
common.buy 848
Bats, Baronets and Battle Tim Dudgeon / Brožovaná
common.buy 570
Digital Electronics Demystified Myke Predko / Brožovaná
common.buy 803
Was mir immer wieder auf die Beine hilft Barbara Rütting / Pevná
common.buy 428
Love of a Family Rebecca Shaw / Pevná
common.buy 614
Safe at Home Confessions of a Baseball Fanatic Alyssa Milano / Brožovaná
common.buy 486

This volume contains 12 thoroughly refereed and revised papers detailing recent advances in research on designing trading agents and mechanisms for agent-mediated e-commerce. They were originally presented at three events: the Workshop on Agent-Mediated Electronic Commerce (AMEC 2013), co-located with AAMAS 2013 in Saint Paul, MN, USA, in May 2013; the Workshop on Trading Agent Design and Analysis (TADA 2013), co-located with AAAI 2013 in Bellevue, WA, USA, in July 2013; and the Joint Workshop on Trading Agent Design and Analysis (TADA 2014) and Agent-Mediated Electronic Commerce (AMEC 2014), co-located with AAMAS 2014 in Paris, France, in May 2014. Given the breadth of research topics in this field, the range of topics addressed in these papers is correspondingly broad. These include the study of theoretical issues related to the design of interaction protocols and marketplaces; the design and analysis of automated trading strategies used by individual agents; the deployment of such strategies, in times as part of an entry to the trading agent competition.

Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet