Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 PPL 99 Zásilkovna 54

Aligning for Advantage

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Aligning for Advantage Thomas C. Lawton
Libristo kód: 02733267
Nakladatelství Oxford University Press, února 2014
In today's multipolar world economy, strategic alignment is a key determinant of competitive advanta... Celý popis
? points 215 b
2 149
Skladem u dodavatele Odesíláme za 9-13 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Brooklyn Follies Paul Auster / Brožovaná
common.buy 276
Nejtemnější polibek Keri Arthur / Pevná
common.buy 219
A Game of Thrones - Das offizielle Kochbuch Chelsea Monroe-Cassel / Pevná
common.buy 674
Breath Tim Winton / Brožovaná
common.buy 333
Cosmic Cocktail Katherine Freese / Brožovaná
common.buy 730
Precis Mary Dykstra / Brožovaná
common.buy 2 196
100 Fragen zur hygienischen Händedesinfektion Christiane Reichardt / Brožovaná
common.buy 326
Gynecological Vital Cytology Peter Stoll / Brožovaná
common.buy 1 830
Barcelona: XAVIER BUSTOS / Brožovaná
common.buy 383
Art of Forgetting Andrei Codrescu / Brožovaná
common.buy 528

In today's multipolar world economy, strategic alignment is a key determinant of competitive advantage. Coca-Cola, Danone, Diageo, DuPont, Lufthansa and Tata are some of the companies that strive for a pragmatic approach to balancing competitive strategies with political and social obligations. Aligning for Advantage argues that to build and sustain corporate success, companies must synchronize business objectives and market positions with political and regulatory activism and social and environmental engagement. Moreover, to be credible and realizable, these external market and nonmarket strategies need to be equally attuned with corporate vision, values, and culture. The book advances a managerial process and conceptual framework for aligning corporate strategy. In some cases alignment may mean deep, strategically embedded partnerships with governments, NGOs, or other stakeholders. In others, alignment may take the form of looser, temporary collaborations with outside organizations. No matter the approach, the relationship between nonmarket and market strategies should be deliberate and genuine, not accidental or artificial. Truly aligned strategies should reconcile and modulate sometimes conflicting external demands in a way that is appropriate for the corporation's geographic and market positions. In the end, companies must leverage their overall nonmarket strategy as a source of competitive advantage.

Informace o knize

Plný název Aligning for Advantage
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2014
Počet stran 256
EAN 9780199604753
ISBN 0199604754
Libristo kód 02733267
Nakladatelství Oxford University Press
Váha 394
Rozměry 156 x 235 x 14
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet