Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 PPL 99 Zásilkovna 54

All Business is Local

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha All Business is Local John Quelch
Libristo kód: 04432106
Nakladatelství Penguin Books, února 2012
What's the most important factor in business today? Global competition? Digital development? Or is t... Celý popis
? points 49 b
494
U nakladatele na objednávku Odesíláme za 17-26 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


All Creatures Great and Small James Herriot / Brožovaná
common.buy 303
Leading the Sustainable Organization Tim Galpin / Brožovaná
common.buy 1 792
Poly(lactic acid) Science and Technology Yoshiharu Kimura / Pevná
common.buy 6 727
All Cheeses Great and Small Alex James / Brožovaná
common.buy 303
Geheime Kommandosache "Peenemünde-West" Dietrich Gildenhaar / Pevná
common.buy 411
Strategic Foresight Alfred Marcus / Pevná
common.buy 1 594
Public-Private Partnerships Johan Lamprecht / Brožovaná
common.buy 1 984
Theater of the Mind Neil Verma / Pevná
common.buy 3 180
Experiencing God In A Secular World Ian Stuchbery / Brožovaná
common.buy 1 319
From Slave Ship To Freedom Road Julius Lester / Brožovaná
common.buy 232
GI -- 14. Jahrestagung H.-D. Ehrich / Brožovaná
common.buy 1 830

What's the most important factor in business today? Global competition? Digital development? Or is the age-old concept of 'place' actually the key to success even in today's advanced economy? Marketing experts John Quelch and Katherine Jocz believe that huge opportunities are on offer to marketers and business leaders if they stay focused on the power of locality. In "All Business Is Local", they propose a radically different way of looking at marketing. As society becomes increasingly globalized and obsessed with the virtual world, businesses can easily forget that 'place' is more relevant than ever, and that it remains a major factor in the way we organize our lives. Radically redefining 'place' as a business imperative in the global economy, Quelch and Jocz explore five categories (psychological, physical, virtual, geographical and global) and teach us that just as customers' relationships to places profoundly affect their relationships to businesses, today's companies - large and small - have to be local as well as global in order to succeed.

Informace o knize

Plný název All Business is Local
Autor John Quelch
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2012
Počet stran 256
EAN 9780241961643
ISBN 0241961645
Libristo kód 04432106
Nakladatelství Penguin Books
Váha 340
Rozměry 235 x 171 x 12
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet