Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 PPL 99 Zásilkovna 54

Angebotsstrategien in Breitbandfernsehmärkten

Jazyk NěmčinaNěmčina
Kniha Brožovaná
Kniha Angebotsstrategien in Breitbandfernsehmärkten Christoph Fritsch
Libristo kód: 12699810
Nakladatelství Nomos Verlagsges.MBH + Co, října 2010
Die zunehmende Digitalisierung von Sendeinhalten führt zu einer fundamentalen Veränderung der Progra... Celý popis
? points 94 b
935
50 % šance Prohledáme celý svět Kdy knihu dostanu?

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


On Playing the Flute Johann Joachim Quantz / Brožovaná
common.buy 1 250
Yüregimin Dibine Kadar Yolun Var Cemal senol Can / Brožovaná
common.buy 321
The Pendleton Disaster Off Cape Cod Theresa Mitchell Barbo / Brožovaná
common.buy 539
Acharnes J. Souillot / Brožovaná
common.buy 276
27 técnicas de persuasión / 27 Powers of Persuasion Chris St. Hilaire / Brožovaná
common.buy 471
Savannah's Pocket Posh Journal, Chevron Andrews McMeel Publishing / Brožovaná
common.buy 233
Asi Yürek Moira Young / Brožovaná
common.buy 485
The Baby Keepsake Bible Lizzie Ribbons / Pevná
common.buy 475
Leibniz in 90 Minutes Paul Strathern / Brožovaná
common.buy 219
'Descent' to the Chariot Annelies Kuyt / Pevná
common.buy 6 345
Tarifvertragliche Betriebsnormen Christoph Schmidt-Eriksen / Brožovaná
common.buy 1 520
Ontario Beer Alan Mcleod / Brožovaná
common.buy 523
Town of Oswego George R. Demass / Brožovaná
common.buy 607
Polly's Pocket Posh Journal, Polka Dot Andrews McMeel Publishing / Brožovaná
common.buy 233

Die zunehmende Digitalisierung von Sendeinhalten führt zu einer fundamentalen Veränderung der Programmbereitstellung, welche in der ökonomischen Literatur als "Konvergenz der Medien" beschrieben wird. In der vorliegenden Arbeit werden Auswirkungen internetbasierter Medienangebote auf den klassischen Fernsehmarkt betrachtet. Unter Verwendung innovativer Ansätze aus der Wettbewerbstheorie und der Industrieökonomik zeigt der Autor, wie sich entstehende Breitbandfernsehangebote auf die Programmvielfalt, die bestehenden Übertragungswege und die Finanzierungsform von Sendeinhalten auswirken. Daraus leitet er Handlungsempfehlungen für etablierte Fernsehsender und neue Programmanbieter. Die Publikation richtet sich an Forscher und Studierende der Medienökonomik und des Medienmanagements sowie an Praktiker und Strategen an der Schnittstelle zwischen Fernsehangeboten und Internetmärkten.

Informace o knize

Plný název Angebotsstrategien in Breitbandfernsehmärkten
Jazyk Němčina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2010
Počet stran 232
EAN 9783832960155
ISBN 3832960155
Libristo kód 12699810
Nakladatelství Nomos Verlagsges.MBH + Co
Váha 359
Rozměry 152 x 227 x 18
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet