Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 PPL 99 Zásilkovna 54

Apple's Growth in Chinese Market

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Apple's Growth in Chinese Market Sherry King
Libristo kód: 02530939
Nakladatelství Grin Publishing, března 2014
Research Paper from the year 2012 in the subject Business economics - Trade and Distribution, grade:... Celý popis
? points 159 b
1 588
Skladem u dodavatele Odesíláme za 14-18 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Between Flesh and Steel Richard Gabriel / Brožovaná
common.buy 590
Neuro-Sell Simon Hazeldine / Brožovaná
common.buy 996
Mentzels Schafzucht Oswald Mentzel / Brožovaná
common.buy 1 228
Auferstehung 3. Band Lew Tolstoi / Pevná
common.buy 1 458
Heimkehren ins Licht Rhea Powers / Brožovaná
common.buy 365
So war es bei den Römern Birgit Brandenburg / List
common.buy 481
Urban Air Quality in Europe Mar Viana / Pevná
common.buy 8 561
Yorkshire Lias. [With illustrations and a map.] John Frederick Blake / Brožovaná
common.buy 897
Liebe Und Das Zauberbuch Charles Nodier / Pevná
common.buy 1 143
Massenspektrometrie 6e - Eine Einfuhrung Herbert Budzikiewicz / Brožovaná
common.buy 1 065
Die Dampfturbinen Constantin Zietemann / Brožovaná
common.buy 2 275
Cicipapa Nedim Gürsel / Brožovaná
common.buy 704
Type 2 Diabetes Claire Stocker / Brožovaná
common.buy 4 798
Fischerkönig Wildis Streng / Brožovaná
common.buy 377

Research Paper from the year 2012 in the subject Business economics - Trade and Distribution, grade: B, King`s College London, language: English, abstract: The paper tries to understand and analyse the growth of Apple into Chinese market. The introduction section gives the background study of the subject. In chapter 2 the literature review analyses the theoretical perspectives of the marketing strategies and methods used by Apple incorporated and how the company has grown in the Chinese market. The marketing mix, distribution channels and supply chain of Apple Inc. have also been discussed including the challenges faced by the company in the Chinese market. Chapter three outlines the research methodology and the justifications for the methods. Chapter 4 presents the results of the study and discusses these findings based on the research objectives and research questions. The results have been presented in tables, figures in order to increase understanding and enhance interpretations of the findings. Chapter 5 provides conclusion and recommendations of the study.

Informace o knize

Plný název Apple's Growth in Chinese Market
Autor Sherry King
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2014
Počet stran 80
EAN 9783656610373
ISBN 3656610371
Libristo kód 02530939
Nakladatelství Grin Publishing
Váha 113
Rozměry 148 x 210 x 5
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet