Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 PPL 99 Zásilkovna 54

Artificial Intelligence in Value Creation

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Artificial Intelligence in Value Creation Andrzej Wodecki
Libristo kód: 19315967
Nakladatelství Springer International Publishing AG, července 2018
This book analyses various models of value creation in projects and businesses by applying different... Celý popis
? points 509 b
5 094
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 12-17 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
Carmilla Sheridan Le Fanu / Pevná
common.buy 316
TOP
Peter Lindbergh. On Fashion Photography Peter Lindbergh / Pevná
common.buy 1 872
TOP
The Dragonbone Chair Tad Williams / Brožovaná
common.buy 429
TOP
Magnum Streetwise Magnum Photos / Pevná
common.buy 851
Luna Coloring Book Maria Trolle / Pevná
common.buy 403
Výprodej
Time for School, Little Blue Truck Jull McElmurry / Pevná
common.buy 411
Bicycling Science Theodor Schmidt / Brožovaná
common.buy 839
Invincible Company Alexander Osterwalder / Brožovaná
common.buy 800
Kombucha, Kefir & Natural Sodas Nina Lausecker / Pevná
common.buy 410
Creative Haven Fairy Gardens Coloring Book Marty Noble / Brožovaná
common.buy 154
1,000 Books to Read Before You Die James Mustich / Pevná
common.buy 758

This book analyses various models of value creation in projects and businesses by applying different forms of Artificial Intelligence in their products and services. First presenting the main concepts and ideas behind AI, Wodecki assesses different models of technology-based value creation based upon the analysis of over 400 case studies. This framework shows how AI may influence both value creation and competitive advantage (efficiency, creativity and flexibility) within a modern organization. Finally, a conceptual model is formulated to evaluate AI-supported in-company projects and new ventures and identify the key managerial and technical competencies required.

Informace o knize

Plný název Artificial Intelligence in Value Creation
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 2018
Počet stran 340
EAN 9783319915951
ISBN 3319915959
Libristo kód 19315967
Váha 591
Rozměry 148 x 210 x 24
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet