Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 299 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 Zásilkovna 44 PPL 99

Artificial Intelligence Marketing and Predicting Consumer Choice

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Artificial Intelligence Marketing and Predicting Consumer Choice Steven Struhl
Libristo kód: 14213030
Nakladatelství Kogan Page Ltd, dubna 2017
The ability to predict consumer choice is a fundamental aspect to success for any business. In the c... Celý popis
? points 109 b
1 086
50 % šance Prohledáme celý svět Kdy knihu dostanu?

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
A Course in Miracles Foundation for Inner Peace / Brožovaná
common.buy 673
TOP
Storytelling with Data Cole Nussbaumer Knaflic / Brožovaná
common.buy 788
TOP
Summer Nights Coloring Book Hanna Karlzon / Pevná
common.buy 338
Bohyňa pomsty Jo Nesbo / Pevná
common.buy 358
Připravujeme
Johanna's Christmas Johanna Basford / Brožovaná
common.buy 371
Příběhy pro potěchu duše Bruno Ferrero / Brožovaná
common.buy 110
Junjo Romantica 1 Shungiku Nakamura / Brožovaná
common.buy 223
Lovecká vášeň v proměnách staletí Jindřich Francek / Pevná
common.buy 250
200+ School Exercises with Poles Claire Lilley / Brožovaná
common.buy 569
Predictive Analytics for Marketers Barry Leventhal / Brožovaná
common.buy 917
Crony Capitalism David C. Kang / Brožovaná
common.buy 914
CO2 Laser Cutting John Powell / Brožovaná
common.buy 4 401
Logistic Regression Scott Menard / Pevná
common.buy 5 003
Data and Analytics Playbook Lowell Fryman / Brožovaná
common.buy 1 442
Native Speakers and Native Users Alan Davies / Pevná
common.buy 3 484

The ability to predict consumer choice is a fundamental aspect to success for any business. In the context of artificial intelligence marketing, there are a wide array of predictive analytic techniques available to achieve this purpose, each with their own unique advantages and disadvantages. Artificial Intelligence Marketing and Predicting Consumer Choice serves to integrate these widely disparate approaches, and show the strengths, weaknesses, and best applications of each. It provides a bridge between the person who must apply or learn these problem-solving methods and the community of experts who do the actual analysis. It is also a practical and accessible guide to the many remarkable advances that have been recently made in this fascinating field.

Informace o knize

Plný název Artificial Intelligence Marketing and Predicting Consumer Choice
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2017
Počet stran 272
EAN 9780749479558
ISBN 0749479558
Libristo kód 14213030
Nakladatelství Kogan Page Ltd
Váha 424
Rozměry 234 x 158 x 15
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet