Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 299 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 Zásilkovna 44 PPL 99

Audio Branding

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Audio Branding Laurence Minsky
Libristo kód: 11479287
Nakladatelství Kogan Page Ltd, března 2017
Audio Branding: Using Sound to Build your Brand will offer the reader a thorough overview of the wor... Celý popis
? points 102 b TOP TOP
1 022
Skladem u dodavatele Odesíláme za 14-18 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
My Year of Rest and Relaxation Ottessa Moshfegh / Brožovaná
common.buy 276
TOP
English Grammar in Use 5th edition Raymond Murphy / Brožovaná
common.buy 635
TOP
250 Japanese Knitting Stitches Hitomi Shida / Brožovaná
common.buy 407
TOP
Golden Kamuy, Vol. 3 Satoru Noda / Brožovaná
common.buy 276
TOP
Heartstopper Volume 4 Alice Oseman / Brožovaná
common.buy 358
TOP
Hacking of the American Mind Robert H Lustig / Brožovaná
common.buy 441
TOP
Infinite Game Simon Sinek / Brožovaná
common.buy 420
TOP
Out Natsuo Kirino / Brožovaná
common.buy 358
TOP
Anatomy of the Voice Theodore Dimon / Brožovaná
common.buy 558
Talking As Fast As I Can Lauren Graham / Brožovaná
common.buy 316
Mayo Clinic Guide To A Healthy Pregnancy Myra J. Wick / Brožovaná
common.buy 481

Audio Branding: Using Sound to Build your Brand will offer the reader a thorough overview of the world of audio branding - what it is, why it's important, and how it can be used to enhance a brand. Containing fascinating insights into this burgeoning field of marketing, this text is extremely practical and underpinned by research supported by clearly explained real-world examples. Written by authors who have contributed directly to the development of the field, the text will contain detailed case studies on companies such as Peugeot (a rule-breaking audio brand), Atlanta Convention and Tourism Body (an emerging audio brand), and Michelin (a global audio brand). Covering relevant issues such as the dominance of audio-enabled devices and the phenomenon of continuous partial attention, Audio Branding will show readers how audio branding extends to everything from the sounds made by an app, to music played in-store, to the noise a key makes when inserted into an ignition. Combined, all such elements allow a compelling audio language to develop and enhance brand identity.

Informace o knize

Plný název Audio Branding
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2017
Počet stran 232
EAN 9780749478575
ISBN 0749478578
Libristo kód 11479287
Nakladatelství Kogan Page Ltd
Váha 368
Rozměry 235 x 158 x 13
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet