Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 PPL 99 Zásilkovna 54

Ausgewahlte Fragestellungen im internationalen Marketing

Jazyk NěmčinaNěmčina
Kniha Pevná
Kniha Ausgewahlte Fragestellungen im internationalen Marketing C. Feuerhake
Libristo kód: 02528546
Nakladatelství Europaischer Hochschulverlag Gmbh & Co. Kg, června 2010
Internationales Marketing stellt eine besondere Herausforderung für alle beteiligten Akteure dar. Di... Celý popis
? points 263 b
2 631
Skladem u dodavatele Odesíláme za 14-18 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Jaro, léto, podzim, zima - ve školce je pořád prima Kateřina Konvalinová / Brožovaná
common.buy 212
Výprodej
Scent Marketing Patrick Leimgruber / Brožovaná
common.buy 1 048
E-Mail-Marketing-Newsletter Katya Georgieva / Brožovaná
common.buy 1 890
Palastinensische Dialekt Lukas Habib / Brožovaná
common.buy 1 004
Offene Grundrechtsinterpretation. Wolfram Höfling / Brožovaná
common.buy 1 851
Das Panoptikum oder Das Kontrollhaus Jeremy Bentham / Pevná
common.buy 621
Gender Marketing Franziska Haevernick / Brožovaná
common.buy 1 153
LOHAS-Marketing Stefan Helmke / Brožovaná
common.buy 1 977
Der Maulwurf und der Fernseher Zdenek Miler / Pevná
common.buy 300
Anglo-American Literature and Manners Philarete Chasles / Brožovaná
common.buy 816
Customer Relationship Management uber facebook Carolin Busch / Brožovaná
common.buy 1 400
Discourse and Identity on Facebook Mariza Georgalou / Brožovaná
common.buy 1 579
Approaches to Auschwitz, Revised Edition John K Roth / Brožovaná
common.buy 1 327

Internationales Marketing stellt eine besondere Herausforderung für alle beteiligten Akteure dar. Die Komplexität der Managementaufgabe im grenzüberschreitenden Kontext wird deutlich erhöht und es muss sich mit neuen Problemfeldern beschäftigt werden. So spielen Aspekte wie Währungsschwankungen, Protektionismus, politische Risiken, Rechtsunterschiede und zunehmend auch eine ablehnende Grundhaltung von Entscheidungsträgern und Öffentlichkeit im Zuge der Globalisierungskritik eine immer größer werdende Rolle.§Die vorliegende Publikation soll an dieser Stelle einen kleinen Beitrag bei der Betrachtung ausgewählter Fragestellungen im großen Kontext des internationalen Marketings liefern.

Informace o knize

Plný název Ausgewahlte Fragestellungen im internationalen Marketing
Jazyk Němčina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 2010
Počet stran 228
EAN 9783867414043
ISBN 3867414041
Libristo kód 02528546
Váha 503
Rozměry 152 x 229 x 18
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet