Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 299 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 Zásilkovna 44 PPL 99

Beschwerdemanagement als Instrument des Qualitätsmanagements von Dienstleistungen

Jazyk NěmčinaNěmčina
Kniha Brožovaná
Kniha Beschwerdemanagement als Instrument des Qualitätsmanagements von Dienstleistungen
Libristo kód: 24964136
Nakladatelství Grin Verlag, října 2019
Studienarbeit aus dem Jahr 2017 im Fachbereich BWL - Unternehmensf hrung, Management, Organisation,... Celý popis
? points 100 b
1 004
Skladem u dodavatele Odesíláme za 14-18 dnů

30 dní na vrácení zboží

Studienarbeit aus dem Jahr 2017 im Fachbereich BWL - Unternehmensf hrung, Management, Organisation, Note: 1,7, FOM Essen, Hochschule f r Oekonomie & Management gemeinn tzige GmbH, Hochschulleitung Essen fr her Fachhochschule, Sprache: Deutsch, Abstract: Zi

Informace o knize

Plný název Beschwerdemanagement als Instrument des Qualitätsmanagements von Dienstleistungen
Jazyk Němčina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2019
Počet stran 24
EAN 9783346023377
ISBN 3346023370
Libristo kód 24964136
Nakladatelství Grin Verlag
Váha 51
Rozměry 148 x 210 x 3
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet