Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 PPL 99 Zásilkovna 54

Best Service Is No Service - How to Liberate Your Customers from Customer Service, Keep Them Happy, and Control Costs

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Best Service Is No Service - How to Liberate Your Customers from Customer Service, Keep Them Happy, and Control Costs Bill Price
Libristo kód: 04081703
Nakladatelství John Wiley & Sons Inc, dubna 2008
In this groundbreaking book, Bill Price and David Jaffe offer a new, game-changing approach, showing... Celý popis
? points 62 b
623
Skladem u dodavatele Odesíláme za 14-18 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
The Obstacle is the Way Ryan Holiday / Brožovaná
common.buy 254
TOP
The Five Dysfunctions of a Team Patrick M. Lencioni / Pevná
common.buy 512
TOP
Hotel Hospitality English Mike Seymour / Brožovaná
common.buy 410
TOP
Quiet Susan Cain / Brožovaná
common.buy 338
TOP
100 Tips for Hoteliers Peter J Venison / Brožovaná
common.buy 354
TOP
I Am a Big Brother! Caroline Jayne Church / Pevná
common.buy 157
TOP
100 of the Most Beautiful Piano Solos Ever Hal Leonard Publishing Corporation / Brožovaná
common.buy 748
Rendering in Pen and Ink - 60th Anniversary Editio n Arthur L. Guptill / Brožovaná
common.buy 638
Moving Pictures Terry Pratchett / Brožovaná
common.buy 217
Digital Neuromarketing Sam Page / Brožovaná
common.buy 631
Technopoly Postman N / Brožovaná
common.buy 378
Secret Garden Frances Hodgson-Burnettová / Brožovaná
common.buy 106
My Life in France Julia Child / Brožovaná
common.buy 399
Churchill, Hitler, and "The Unnecessary War" Patrick J Buchanan / Brožovaná
common.buy 458
Blockchain Revolution Don Tapscott / Brožovaná
common.buy 306

In this groundbreaking book, Bill Price and David Jaffe offer a new, game-changing approach, showing how managers are taking the wrong path and are using the wrong metrics to measure customer service. Customer service, they assert, is only needed when a company does something wrong--eliminating the need for service is the best way to satisfy customers. To be successful, companies need to treat service as a data point of dysfunction and figure what they need to do to eliminate the demand. The Best Service Is No Service outlines these seven principles to deliver the best service that ultimately leads to "no service": Eliminate dumb contacts Create engaging self-service Be proactive Make it easy to contact your company Own the actions across the company Listen and act Deliver great service experiences

Informace o knize

Plný název Best Service Is No Service - How to Liberate Your Customers from Customer Service, Keep Them Happy, and Control Costs
Autor Bill Price
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 2008
Počet stran 336
EAN 9780470189085
ISBN 0470189088
Libristo kód 04081703
Nakladatelství John Wiley & Sons Inc
Váha 596
Rozměry 157 x 233 x 31
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet