Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 PPL 99 Zásilkovna 54

Big Data and Innovation in Tourism, Travel, and Hospitality

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Big Data and Innovation in Tourism, Travel, and Hospitality Marianna Sigala
Libristo kód: 21146639
Nakladatelství Springer Verlag, Singapore, července 2019
This book brings together multi-disciplinary research and practical evidence about the role and expl... Celý popis
? points 539 b
5 391
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 12-15 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
Little Women Louisa May Alcott / Brožovaná
common.buy 202
TOP
Change by Design Tim Brown / Pevná
common.buy 544
Drawdown Paul Hawken / Brožovaná
common.buy 534
Blue Ocean Shift / Brožovaná
common.buy 358
Business of Tourism Claire Humphreys / Brožovaná
common.buy 1 969
Blue Ocean Shift W. Chan Kim / Pevná
common.buy 681
Thinking Big Data in Geography Jim Thatcher / Brožovaná
common.buy 862
Management Decision-Making, Big Data and Analytics David J. Pauleen / Brožovaná
common.buy 1 493
Big Data Brian Clegg / Brožovaná
common.buy 249
2040: A Handbook for the Regeneration Paul Hawken / Brožovaná
common.buy 357
Pseudo-Authenticity and Tourism Hearns-Branaman / Pevná
common.buy 1 914

This book brings together multi-disciplinary research and practical evidence about the role and exploitation of big data in driving and supporting innovation in tourism. It also provides a consolidated framework and roadmap summarising the major issues that both researchers and practitioners have to address for effective big data innovation. The book proposes a process-based model to identify and implement big data innovation strategies in tourism. This process framework consists of four major parts: 1) inputs required for big data innovation; 2) processes required to implement big data innovation; 3) outcomes of big data innovation; and 4) contextual factors influencing big data exploitation and advances in big data exploitation for business innovation.

Informace o knize

Plný název Big Data and Innovation in Tourism, Travel, and Hospitality
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 2019
Počet stran 223
EAN 9789811363382
Libristo kód 21146639
Nakladatelství Springer Verlag, Singapore
Váha 524
Rozměry 155 x 235 x 19
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet