Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 PPL 99 Zásilkovna 54

Brainfluence

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Brainfluence Roger Dooley
Libristo kód: 04428810
Nakladatelství John Wiley & Sons Inc, prosince 2011
Practical techniques for applying neuroscience and behavior research to attract new customers Brainf... Celý popis
? points 57 b
570
Skladem u dodavatele Odesíláme za 3-5 dnů

30 dní na vrácení zboží


Zákazníci také koupili


TOP
Thinking, Fast and Slow Daniel Kahneman / Brožovaná
common.buy 318
TOP
Factfulness Hans Rosling / Brožovaná
common.buy 323
TOP
Show Your Work! Austin Kleon / Brožovaná
common.buy 318
TOP
What Every BODY is Saying Joe Navarro / Brožovaná
common.buy 393
TOP
Buy Back Your Time / Pevná
common.buy 563
TOP
How to Solve It Georg Polya / Brožovaná
common.buy 413

Practical techniques for applying neuroscience and behavior research to attract new customers Brainfluence explains how to practically apply neuroscience and behavior research to better market to consumers by understanding their decision patterns. This application, called neuromarketing, studies the way the brain responds to various cognitive and sensory marketing stimuli. Analysts use this to measure a consumer's preference, what a customer reacts to, and why consumers make certain decisions. With quick and easy takeaways offered in 60 short chapters, this book contains key strategies for targeting consumers through in-person sales, online and print ads, and other marketing mediums. This scientific approach to marketing has helped many well-known brands and companies determine how to best market their products to different demographics and consumer groups. Brainfluence offers short, easy-to-digest ideas that can be accessed in any order. Discover ways for brands and products to form emotional bonds with customers Includes ideas for small businesses and non-profits Roger Dooley is the creator and publisher of Neuromarketing, the most popular blog on using brain and behavior research in marketing, advertising, and sales Brainfluence delivers the latest insights and research, giving you an edge in your marketing, advertising, and sales efforts.

Informace o knize

Plný název Brainfluence
Autor Roger Dooley
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 2011
Počet stran 304
EAN 9781118113363
ISBN 1118113365
Libristo kód 04428810
Nakladatelství John Wiley & Sons Inc
Váha 548
Rozměry 161 x 234 x 26
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Mohlo by vás také zajímat


TOP
Crooked Kingdom Collector's Edition Leigh Bardugo / Pevná
common.buy 575
TOP
Jujutsu Kaisen 0 Gege Akutami / Brožovaná
common.buy 251
TOP
CEO Excellence Carolyn Dewar / Brožovaná
common.buy 421
TOP
Morpho: Hands and Feet Michele Lauricella / Brožovaná
common.buy 378
TOP
Fascinate, Revised and Updated Sally Hogshead / Pevná
common.buy 544
TOP
Chanel Catwalk Patrick Mauries / Pevná
common.buy 1 612
TOP
Defy Me Tahereh Mafi / Brožovaná
common.buy 279
TOP
Bullet Journal Method Ryder Carroll / Pevná
common.buy 520
TOP Výprodej
Positioning: The Battle for Your Mind Jack Trout / Brožovaná
common.buy 397
TOP
New Strategic Selling Robert Miller / Brožovaná
common.buy 957
Fever King Victoria Lee / Brožovaná
common.buy 205
Neuromarketing Patrick Renvoise / Brožovaná
common.buy 625

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet