Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 299 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 Zásilkovna 44 PPL 99

Brand Building in a Digital, Social and Mobile Age.: Based on the top 10 most socially shared ideas on how marketing organizations can succeed in a di

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Brand Building in a Digital, Social and Mobile Age.: Based on the top 10 most socially shared ideas on how marketing organizations can succeed in a di Joel Rubinson
Libristo kód: 17181817
Nakladatelství Createspace Independent Publishing Platform, září 2013
"What does marketing success look like in a digital, social, mobile (DSM) age"? Marketers and resear... Celý popis
? points 32 b
324
Skladem u dodavatele Odesíláme za 15-20 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


"What does marketing success look like in a digital, social, mobile (DSM) age"? Marketers and researchers are playing catch-up ball...marketers are trying to catch up to consumers and researchers are struggling to catch up to the real time needs of markete

Informace o knize

Plný název Brand Building in a Digital, Social and Mobile Age.: Based on the top 10 most socially shared ideas on how marketing organizations can succeed in a di
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2013
Počet stran 54
EAN 9781492840428
ISBN 1492840424
Libristo kód 17181817
Váha 149
Rozměry 216 x 280 x 4
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet