Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 PPL 99 Zásilkovna 54

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Nakladatelství PHI Learning, dubna 2016
The value of a brand is acknowledged only when a consumer is happy and satisfied using it. Hence, re... Celý popis
? points 56 b
556
50 % šance Prohledáme celý svět Kdy knihu dostanu?

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Day Trading Cryptocurrency PHIL C. SENIOR / Brožovaná
common.buy 287
Das Instant-Pot-Kochbuch Laurel Randolph / Brožovaná
common.buy 481
World of Coco Chanel Edmonde Charles-Roux / Pevná
common.buy 1 010
Role of Microstructure in Topical Drug Product Development Bozena Michniak-Kohn / Brožovaná
common.buy 5 391
La Xava Juli Vallmitjana / Brožovaná
common.buy 554
Devolution, Regionalism and Regional Development Jonathan Bradbury / Pevná
common.buy 1 550
place du francais en cours de langue etrangere Teddy Barbier / Brožovaná
common.buy 1 084
Orderly Britain Tim Newburn / Pevná
common.buy 584

The value of a brand is acknowledged only when a consumer is happy and satisfied using it. Hence, recognition and praise enhance the brand value or brand equity of a product, and makes a product "a brand". This book explores the concepts and theories of brand equity, and how it forms an integral part of any product becoming a success.

Informace o knize

Plný název BRAND EQUITY
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2016
Počet stran 224
EAN 9788120351769
ISBN 9788120351769
Libristo kód 15784247
Nakladatelství PHI Learning
Váha 440
Rozměry 178 x 235
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet