Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 PPL 99 Zásilkovna 54

Vážení zákazníci, z důvodu státního svátku není dnes zákaznická podpora k dispozici. Vašim požadavkům se budeme věnovat následující pracovní den. Děkujeme za pochopení.

Brand Israel

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Brand Israel Neuriel Shore
Libristo kód: 06838332
Nakladatelství VDM Verlag, listopadu 2010
Current perceptions of the State of Israel among many global audiences have been shaped by a combina... Celý popis
? points 148 b
1 475
Skladem u dodavatele Odesíláme za 14-18 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


There and Back Jimmy Chin / Pevná
common.buy 935
Versace Catwalk TIM BLANKS / Pevná
common.buy 1 612
Sprint Jake Knapp / Pevná
common.buy 696
Batman: Killing Time David Marquez / Pevná
common.buy 691
Připravujeme
Bruce Dickinson - What Does This Button Do? Bruce Dickinson / Brožovaná
common.buy 444
Out of the Corner Jennifer Grey / Pevná
common.buy 866
Jazz Guitar Chord Creativity Joseph Alexander / Brožovaná
common.buy 582
The Gaps / Brožovaná
common.buy 361
Writings of James Madison James Madison / Pevná
common.buy 1 259
Courts in Federal Countries Nicholas Theodore Aroney / Brožovaná
common.buy 1 511
Baptized with a Curse. a Novel, Etc. Edith Stewart Drewry / Brožovaná
common.buy 807
Balkan Summer George East / Brožovaná
common.buy 356
Israel's Faith John Goldingay / Pevná
common.buy 1 007

Current perceptions of the State of Israel among many global audiences have been shaped by a combination of factors that have lead to the State being viewed solely through a conflict prism. The question is then begged of whether or not action can be taken to fundamentally change these perceptions. The emergence of the field of nation branding has produced research, lessons and insights into how nations can effectively utilize resources to shape audience perceptions in accordance with state interests and goals. I argue that this data can be incorporated into strategic planning in order to successfully influence Israel's target audiences' perceptions of the State for the ultimate goal of establishing national security and well-being. The purpose of this paper is two-fold: (1) to provide the reader with a basic understanding of nation branding concepts and how these apply to Brand Israel and (2) to offer research-based insights and recommendations for how Brand Israel can be utilized to establish economic, social and political security and well-being for the State.

Informace o knize

Plný název Brand Israel
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2010
Počet stran 96
EAN 9783639314618
ISBN 3639314611
Libristo kód 06838332
Nakladatelství VDM Verlag
Váha 150
Rozměry 152 x 229 x 6
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet