Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 PPL 99 Zásilkovna 54

Brand Management with Social Media

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Brand Management with Social Media Shahriyar Humbatov
Libristo kód: 09930940
Nakladatelství Anchor Academic Publishing, října 2015
It is highly important to highlight that nowadays the digital age drives the enterprises to focus mo... Celý popis
? points 287 b
2 870
Skladem u dodavatele Odesíláme za 14-18 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


My Sunshine Away Milton ONeal Walsh / Brožovaná
common.buy 494
Aquafeed Formulation Sergio Nates / Pevná
common.buy 4 288
OCR Psychology for A Level Workbook 1 Molly Marshall / Brožovaná
common.buy 320
PIANO SOLOS OF CHORAL FAVORITES JAY SANBORN / Brožovaná
common.buy 334
Fondamenti Di Psicologia Dello Sviluppo George Butterworth / Pevná
common.buy 5 652
Bewertung Von Termingesch ften Auf Elektrizit t Jens Muller-Merbach / Brožovaná
common.buy 2 275
feine Linie David Boventer / Brožovaná
common.buy 380

It is highly important to highlight that nowadays the digital age drives the enterprises to focus more on the social media platforms, because the social media has enabled the customers to engage with the brand products / services. The social media platforms such as social networks, blogging, microblogging, photo and video sharing support brand managers to create relevant contents to promote the brand facilities / amenities. The deliberately designed social media campaigns can help the firms to generate brand awareness and brand loyalty with the help of the social media tools such as Facebook (social networks), Twitter (microblogging), Instagram (photo sharing), YouTube (video sharing) and WordPress (blogging). In this research paper, it is highly possible that one can find a very useful facts how to use the services of chosen Social media Platforms to create Brand Awareness and build Brand Loyalty of the existing enterprise.

Informace o knize

Plný název Brand Management with Social Media
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2015
Počet stran 128
EAN 9783954894833
ISBN 3954894831
Libristo kód 09930940
Nakladatelství Anchor Academic Publishing
Váha 177
Rozměry 148 x 210 x 8
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet